Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Αγαπημένα Μαρτίου: Θεραπεία Ακμής, Snapchat & Καλλυντικά

Ομορφιές μου, τι κάνετε; Δεν είπαμε καλό μήνα εδώ στο blog! Σας έχω ετοιμάσει ένα χορταστικό βίντεο με τα αγαπημένα μου για το μήνα που μας πέρασε! Ελπίζω να σας αρέσει!











  • Femme De La Beaute, Εθνικής Αντιστάσεως 23, Νέα Χαλκηδόνα
    • Τηλέφωνα 210 6250397 & 6945 333561
    • Site εδώ
    • Facebook εδώ
    • Δείτε περισσότερα για το Green Peel εδώ
  • Nivea In Shower Makeup Remover
  • Garnier Fructis Brushing Express Λαδάκι Μαλλιών
  • Vita Coco Λάδι Καρύδας (Sephora)
  • Federico Mahora Άρωμα 419 εδώ
  • Catrice Prime And Fine Primer (Hondos Center)
  • Radiant Strobing & Sculpting Palette
  • Inglot BROW POWDER SQUARE 557 εδώ
  • Too Faced Sweet peach Palette εδώ
  • MUA Luxe Velvet Lip Lacquer - Poise εδώ
  • MUA Luxe Velvet Lip Lacquer - Flair εδώ
  • MUA Luxe Velvet Lip Lacquer - Hustle εδώ
  • MUA Luxe Velvet Lip Lacquer - Splash εδώ
  • Urban Decay All Nighter - Spray fixateur de maquillage εδώ


Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα Μαρτίου;



Κωνσταντίνα



Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

  F A C E B O O K             Y O U T U B E
          V L O G S                  G O O G L E +
     I N S T A G R A M         S N A P C H A T


Το βίντεο είναι επί πληρωμή (sponsored). Όλες οι απόψεις είναι δικές μου.