Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2017

Αγαπημένα Ιανουαρίου: Γεγονότα, Περιποίηση, Μόδα & Μακιγιάζ

Ομορφιές μου καλό μήνα! Σήμερα θα μιλήσουμε φυσικά για τα αγαπημένα μας προϊόντα και όχι μόνο!


Μάθετε και εσείς τον τύπο της επιδερμίδας σας κάνοντας αυτό το τεστ! Εμένα με βοήθησε πολύ!

http://bit.ly/2eFUNsZ






  • ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΕΡΑΤΙΝΗΣ (75€ αν πείτε το όνομά μου με μώρο σαμπουάν & conditioner) Κομμωτήρια AKIS, Νεφέλης 5, Πετράλωνα, τηλ 210 3466066 
  • Apivita Propolis Βιολογικό διάλυμα Πρόπολης εδώ
  • Septona Ντεμακιγιάζ Bi Phasse για μάτια & χείλη
  • Γυαλιά Gant από Occhio Papavassiliou (Golden Hall)
  • Haute Acorn Keychain (εδώ το site, εδώ το facebook, εδώ το Instagram)
  • NYX Color Correcting Liquid Primer (Green) εδώ
  • Golden Rose BROW Color Tinted Eyebrow Mascara 01 εδώ
  • Golden Rose Essential Mascara Line perfect lashes εδώ
  • Rimmel London Lasting Finish Colour Rush Intense Balm 220 Rumour Has It εδώ
  • Wycon Makeup Fixer εδώ



  • Πείτε μου τα αγαπημένα σας για τον Ιανουάριο!



    Κωνσταντίνα


    Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

      F A C E B O O K             Y O U T U B E
              V L O G S                  G O O G L E +
         I N S T A G R A M         S N A P C H A T


    Το βίντεο δεν είναι sponsored. Όλες οι απόψεις είναι δικές μου.