Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

Ξε-Ετοιμαστείτε Μαζί Μου (Ντεμακιγιάζ) & Γυαλιά Ηλίου

Ομορφιές μου! Πως περάσατε το ΣΚ σας; Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα μου γυαλιά ηλίου και θα κάνουμε μαζί ντεμακιγιάζ!


Μάθετε και εσείς τον τύπο της επιδερμίδας σας κάνοντας αυτό το τεστ! Εμένα με βοήθησε πολύ!

http://bit.ly/2eFUNsZ




  • Γυαλιά Ηλίου από Occhio Παπαβασιλείου εδώ
  • W7 Power Pads Face Blotting Sponge Pads εδώ
  • Seventeen Ideal Make-up Remover εδώ
  • Κραγιόν Aden Cosmetics (14) (κωδικός "KON" στα σχόλια της παραγγελίας για δωράκι) εδώ
  • Κούπα - Φακός εδώ
  • Golden Rose False Eyelashes & Adhesive (07) εδώ
  • Garnier Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire (Πράσινο)
  • Clarisonic Mia Fit εδώ
  • La Roche Posay Effaclar H Hydrating Cleansing Cream εδώ



Με ποια προϊόντα κάνετε ντεμακιγιάζ;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

  F A C E B O O K             Y O U T U B E
          V L O G S                  G O O G L E +
     I N S T A G R A M         S N A P C H A T


Το βίντεο δεν είναι sponsored. Όλες οι απόψεις είναι δικές μου.