Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017

Το αγαπημένο μου κατάστημα για αρώματα! StarAromata.gr



Ομορφιές μου! Σήμερα θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου κατάστημα για να ψωνίζω αρώματα, το stararomata.gr! Διαθέτει όλες τις εταιρείες, σε αντρικά και γυναικεία αρώματα.



To StarAromata έχει το αγαπημένο μου Burberry Sport σε εξαιρετική τιμή! Στα 4 αρώματα θα έχετε το ένα δώρο και με αγορές άνω των 100€ δωρεάν μεταφορικά!



Λίγα λόγια για το άρωμα

Συνδυάζει σημειώσεις μανταρινιού και πιπερόριζας με μια «αλατισμένη» συμφωνία θάλασσας. Magnolia και αγιόκλημα χαρίζουν στο άρωμα μία φυσικά θηλυκή αίσθηση ενώ νότες musk και κέδρου προσθέτουν μία νότα δονούμενου αισθησιασμού. 


Ψωνίστε εδώ 
Βρείτε το άρωμά μου εδώ 


Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο άρωμα;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

  F A C E B O O K             Y O U T U B E
          V L O G S                  G O O G L E +
     I N S T A G R A M         S N A P C H A T


Sponsored post. Όλες οι απόψεις είναι δικές μου.