Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Fan Mail & Tea Haul: Estée Lauder, NYX, Wycon

Ομορφιές μου! Σήμερα έχουμε νέο βίντεο με τα δωράκια που μου κάνατε εσείς αλλά και μερικές αγορές μου!


Μάθετε και εσείς τον τύπο της επιδερμίδας σας κάνοντας αυτό το τεστ! Εμένα με βοήθησε πολύ!


http://bit.ly/2eFUNsZ



▶️ Για το ρολόι Daniel Wellington
Χρησιμοποιείστε τον κωδικό "HUG" για -15% έκπτωση στις αγορές σας εδώ! Ισχύει έως 31/12/2016.
▶️ Soap & Glory She's The Gloss Set εδώ
▶️ Septona διφασικό για μάτια & χείλη (αρχική: 3,80€, τελική 2,30€ με την έκπτωση από σούπερ μάρκετ)
▶️ Vichy Dermablend 3D Correction SPF25 15 Opal εδώ
▶️ Nuxe Dry Oil Huile Prodigieuse Paris Limited Edition 100ml εδώ
▶️ Apivita Propolis Βιολογικό διάλυμα Πρόπολης εδώ
▶️ Wycon Makeup Fixer 7,90
▶️ RinTinTin κόσμημα (Τζιμισκή 113) 7
▶️ NYX Highlight And Contour Pro Palette εδώ 23,95
▶️ NYX Liquid Suede Cream Lipstick (Jet Set) εδώ 8,95
▶️ NYX Soft Matte Lip Cream (Abu Dhabi) εδώ 15,90€ και τα δύο
▶️ Estée Lauder Pure Color Envy (350 Vengeful Red) εδώ


Τι αγορές κάνατε πρόσφατα;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

  F A C E B O O K             Y O U T U B E
          V L O G S                  G O O G L E +
     I N S T A G R A M         S N A P C H A T


Το βίντεο δεν είναι sponsored, το ρολόι Daniel Wellington μου στάλθηκε για endorsement. Όλες οι απόψεις είναι δικές μου.