Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

Άλλαξα Χρώμα Ματιών + 50€ Διαγωνισμός

Ομορφιές μου, καλωσορίσατε στο βίντεο όπου τα μάτια μου θα αλλάξουν χρώμα! Θα κάνουμε ένα μακιγιάζ για πράσινα μάτια, στα οποία ταιριάζουν ιδιαίτερα τα γήινα χρώματα! Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό εδώ!



  • Φακοί Air Optix Colors (Pure Hazel) εδώ
  • Optifree Express Contact Lens Solution εδώ
  • Nivea After Shave Balm (Ευαίσθητο δέρμα, 0% οινόπνευμα)
  • Benefit The POREfessional εδώ
  • Radiant Natural Fix Foundation (00 Alabaster) (καταστήματα La Beaute)
  • Stippling Brush εδώ
  • Maybelline Concealer Διαρκείας Superstay (02 Light) εδώ
  • Radiant Illuminator (03 Beige) (καταστήματα La Beaute)
  • Essence valentine - who cares? translucent fixing powder εδώ
  • Πινέλο πούδρας από σετ εδώ
  • Benefit Hoola εδώ
  • Peggy Sage Makeup Fixer εδώ
  • Real Techniques Setting Brush εδώ
  • Technic Get Gorgeous Highlighting Powder εδώ
  • Golden Rose Matte Face Powder (02) εδώ
  • Catrice eyebrow stylist (040 don't let me brow'n) εδώ και βρείτε εδώ τη γνώμη μου
  • Essence Make Me Brow (01 blondy brows) εδώ και βρείτε εδώ τη γνώμη μου
  • Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base (010) βρείτε τη εδώ και βρείτε εδώ τη γνώμη μου
  • Catrice EyeBrow Lifter εδώ και βρείτε εδώ τη γνώμη μου
  • Πινέλο μικρό φλατ από σετ εδώ
  • MUA Winter Forest Matte Eyeshadow Palette εδώ
  • Πινέλο μικρό κόγχης & φουντωτό Studio Basics διπλό για τα μάτια (Smudging - Blending) Gallerie De Beaute
  • Sleek I-divine Palette (Storm) εδώ
  • Φλατ πινέλο ματιών από σετ εδώ
  • H&M Dip Liner Ink εδώ
  • Bourjois Beauty 'Full Volume Dark Kohl Mascara Black εδώ
  • Aden Liquid Lipstick (02) αγοράστε το εδώ με τον κωδικό "ΚΟΝ"

La Beaute Καταστήματα
Αθήνα - Ευριπίδου 12, τηλ. 210 3253724
Ζωγράφου - Λ. Παπάγου 81, τηλ. 210 7488314
Χολαργός - Ασπασίας 63, τηλ. 210 6523267
Κορωπί - Παπασιδέρη 2, τηλ. 210 6624367


Κωνσταντίνα

Sponsored by lens4us.com. Όλες οι απόψεις είναι δικές μου.


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

  F A C E B O O K             Y O U T U B E
          V L O G S                  G O O G L E +
     I N S T A G R A M         S N A P C H A T