Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

EPIC Άδεια Προϊόντα

Ομορφιές μου, ελπίζω να περάσατε όμορφα το ΣΚ σας! Σήμερα έχω να σας δείξω πολλά άδεια προϊόντα, κυρίως περιποίησης. Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε!





  • Dove Αφρόλουτρο Γάλα καρύδας και πέταλα γιασεμιού εδώ η γνώμη μου
  • Dove Αφρόλουτρο Κρέμα φιστικιού με μανόλια εδώ η γνώμη μου
  • Vidal Αφρόλουτρο (Berries & Musk)
  • Nivea Men Sensitive Αφρός Ξυρίσματος
  • Nivea Sun Protect & Refresh SPF30 εδώ η γνώμη μου
  • Garnier Ambre Solaire UV Sport SPF30 εδώ η γνώμη μου
  • Noxzema αποσμητικό Spray Pilot
  • Sanex αποσμητικό 0% roll on (Extra Effective & Normal Skin)
  • Neutro Roberts Spray DermaZero αποσμητικό
  • Skinn Καθαριστικό Αφρώδες Tζελ Ημέρας βρείτε το εδώ και δείτε εδώ τη γνώμη μου
  • Yotuel οδοντόκρεμα All In One Snowmint εδώ
  • Attitude Curls In A Bottle βρείτε το στα κομμωτήρια και δείτε εδώ τη γνώμη μου
  • Apivita Natural Soap με Χαμομήλι εδώ
  • Erre Due Gentle Refreshing Cleansing Water εδώ
  • Klorane Eau demaquillante apaisante au bleuet εδώ
  • L'Oreal Elvive Fibralogy Conditioner Πυκνότητας
  • Jurlique Calendula Redness Rescue Calming Mist εδώ
  • Lotion προσώπου για ακμή εδώ
  • Now Foods Πιστοποιημένα Βιολογικά Tea Tree Oil εδώ
  • Konjac Sponge εδώ
  • Απολεπιστική κρέμα με κεράσι εδώ
  • Le Nez Άρωμα τύπου Burberry Sport 100ml εδώ η διεύθυνση
  • Agnotis Youth Nature Revitalizing Eye Contour Cream εδώ
  • Moroccan Natural 100% Οργανικό Έλαιο Αργκάν εδώ
  • Conditioner leave-in εδώ
  • Glov On The Go Γάντι Ντεμακιγιάζ εδώ
  • Beauty Formulas Tea Tree Exfoliating Facial Wash εδώ
  • Avene Hydrance Optimale Riche Creme Hydratante εδώ
  • Redken Frizz Dismiss Shampoo εδώ
  • Redken Frizz Dismiss Conditioner εδώ
  • Victoria Silk Touch Protection & Shine Keratin
  • W7 Cosmetics Go (Medium) εδώ


Ποια καλλυντικά τελειώσατε πρόσφατα;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

  F A C E B O O K             Y O U T U B E
          V L O G S                  G O O G L E +
     I N S T A G R A M         S N A P C H A T