Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 10 Ιουλίου 2016

Ετοιμαστείτε Μαζί Μου: Μωβ Smokey Μακιγιάζ

Ομορφιές μου! Κυριακή σήμερα και έχω να σας δείξω ένα σέξυ, smokey, μωβ μακιγιάζ, ιδανικό για τις βραδινές σας εξόδους (μην ξεχάσετε να μην φορέσετε SPF όμως στα προϊόντα σας, καθώς θα βγείτε ασπρούλες στις φτογραφίες). Απολαύστε!


Ετοιμαστείτε Μαζί Μου: Μωβ Smokey Μακιγιάζ

Αποκτήστε λευκό χαμόγελο πατώντας την παρακάτω εικόνα! Ειδική τιμή για ηλεκτρονικές αγορές! 




  • Golden Rose Make-Up Primer Mattifying & Pore Minimizing εδώ
  • Beauty Made Easy Lip Balm Sugar Shock εδώ
  • Beauty Made Easy Lip Balm Pink Dream εδώ
  • Beauty Made Easy Lip Balm Sweet Flame εδώ
  • Beauty Made Easy Pink Χαρτάκια απορρόφησης λιπαρότητας εδώ
  • Beauty Made Easy Lavender Χαρτάκια απορρόφησης λιπαρότητας εδώ
  • Beauty Made Easy Green Tea Χαρτάκια απορρόφησης λιπαρότητας εδώ
  • Facebook Giveaway με προιοντα Beauty Made Easy εδώ
  • Πινέλο οδοντόβουρτσα εδώ
  • Garden of Panthenols Sunscreen Tinted Face Cream SPF50 εδώ
  • Vichy Dermablend Fluide SPF35 15 Opal εδώ
  • Maybelline Superstay 24h Light εδώ
  • W7 Cosmetics Go Concealer Medium εδώ
  • Πινέλα ματιών και προσώπου από σετ εδώ
  • Essence valentine - who cares? translucent fixing powder εδώ 
  • Maybelline Πούδρα Contouring Master Sculpt 01 Light εδώ
  • Πινέλο για κοψίματα Niobe (καταστήματα Lovie)
  • Beauty Formulas Instant Cooling Mist εδώ
  • Benefit Precisely, My Brow Pencil (02) εδώ
  • Benefit Gimme Brow (01) εδώ
  • Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base (010) βρείτε το εδώ και εδώ η γνώμη μου
  • Sleek Eye Dust Pigments Fantasy εδώ
  • ELF Blending Eye Brush εδώ
  • The Balm Voyage Vol 2 εδώ
  • Essence Gel Eye Pencil (01) βρείτε το εδώ και εδώ η γνώμη μου
  • Benefit Roller Lash Mascara εδώ
  • Artistry Pacific Lights Light Up Lip Gloss (Tropical) εδώ
  • Bioderma Hydrabio Eau De Soin Anti-UV Mist SPF30 εδώ


Ποιο έντονο μακιγιάζ επιλέγετε αυτή την περίοδο;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

  F A C E B O O K             Y O U T U B E
          V L O G S                  G O O G L E +
     I N S T A G R A M         S N A P C H A T