Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2016

Review & Foundation Giveaway: προϊόντα Artistry

Η φωτογράφιση των προϊόντων της Artistry έγινε υπό συνθήκες μεγάλης ζέστης, καθώς το μεσημεράκι έχει τον κατάλληλο, φυσικό φωτισμό για να φαίνονται καλύτερα τα χρώματα! Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε τα συγκεκριμένα καλλυντικά και μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό!


Artistry Exact Fit Foundation


Ένα προϊόν άκρως κατάλληλο για το καλοκαίρι, καθώς είναι ανθεκτικό στη ζέστη και στην υγρασία. Επίσης, η κάλυψή του είναι τρομερή (δείτε το εδώ σε εφαρμογή) και κρατά όλη μέρα, ακόμα και όταν έρχομαι αντιμέτωπη με υψηλές θερμοκρασίες, που σημαίνουν ιδρώτα και κάποια λιπαρότητα στο πρόσωπό μου. Αξιοπρεπέστατο και με SPF 15, το οποίο δεν θα έλεγα ότι επηρεάζει ιδιαίτερα την απόχρωσή σας στις φωτογραφίες, με μία ελαφριά στρώση bronzer. Δεν οξειδώνεται, δηλαδή δεν θα αλλάξει η απόχρωσή του μετά την εφαρμογή, ούτε στο ελάχιστο, κάτι που συμβαίνει συχνά με τέτοιου είδους προϊόντα. Δεν εμφανίζει καμία λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρα, άρα είμαι σίγουρη ότι οι λιπαρές μου επιδερμίδες εκεί έξω θα το λατρέψετε!


Η αποχρώσεις που έχω στην κατοχή μου είναι η L1N1 και η L3N1. Καμία δεν μου ταιριάζει απόλυτα, οπότε τις αναμειγνύω μεταξύ τους για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν σας κρύβω πως είναι μία από τις ακριβότερες βάσεις που έχω δοκιμάσει, η τιμή του κυμαίνεται στα 46,53€ (ναι, έπαθα και εγώ εγκεφαλικό όταν το είδα). Όταν όμως το δοκίμασα κατάλαβα πως χρειάζομαι λίγη ποσότητα για πλήρη κάλυψη, μπορούσα να παραλείψω εντελώς το primer και γενικά έκανε τη ζωή μου πιο εύκολη. Για μένα λοιπόν τα αξίζει και αν θέλετε να επενδύσετε σε μία καλή βάση, που δεν σας βαραίνει το πρόσωπο τόσο, αλλά να έχετε και την απαραίτητη κάλυψη για ατέλειες, θα βρείτε αυτό το διαμάντι εδώ.


Artistry Signature Color Eye Shadow Set (Spice Bronze)


Μπορούμε παρακαλώ να εκτιμήσουμε το γεγονός πως η σαμπανιζέ απόχρωση είναι σε τριπλάσια ποσότητα; Ευχαριστώ! Θα την βρείτε φορεμένη στην τελευταία φωτογραφία, στην εσωτερική γωνία του ματιού. Οι σκιές γράφουν άψογα, είναι βουτυρένιες και εάν δεν είστε καλή στην ανάμειξη σκιών, είναι οι ιδανικές για εσάς. Αναμειγνύονται τόσο εύκολα, που δεν θέλουν καν προσπάθεια. Η απόδοσή τους είναι έντονη, είτε βάλετε primer ματιών είτε όχι. Επίσης κρατάνε όλη μέρα, χωρίς να εισχωρούν στην κόγχη σας.


Έχω την παλέτα Spice Broze, καλοκαιρινό όνομα και χρώματα λοιπόν! Μπορεί να είναι μόνο 4 αποχρώσεις, αλλά έχω κάνει ήδη τόσα μακιγιάζ με αυτή την παλέτα, είναι πολύπλευρη στην ποικιλία! Το ανταλλακτικό (που είναι αυτό που έχω εγώ) το βρίσκετε εδώ στην τιμή των 40,82€, ενώ την πλήρη παλέτα εδώ στην τιμή των 54,66€.


Artistry Signature Color Blush Σετ (Golden Light)


Ξέρετε πόσο λατρεύω τα πολυχρηστικά προϊόντα. Το συγκεκριμένο με ένα ελαφρύ χέρι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν ρουζ και με λίγη παραπάνω ποσότητα σαν bronzer! Η απόχρωση Golden Light είναι ματ, θερμή και φυσική, που δίνει ένα ηλιοκαμένο αποτέλεσμα. Από τα πιο όμορφα προϊόντα που έχω στη συλλογή μου, ειδικά τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες το προτιμώ συχνά.


Η αλήθεια είναι πως όταν άνοιξα για πρώτη φορά το προϊόν απογοητεύτηκα από το μέγεθός του. Και προσπαθώντας να πνίξω τα πονηρά γέλια μου θα σας πω ότι χρειάζεσαι λίγη ποσότητα και το τονίζω αυτό, καθώς μετά θα είναι βαρύ το αποτέλεσμα! Το ανταλλακτικό του θα το βρείτε εδώ στην τιμή των 23,21€ και το κανονικό προϊόν θα το βρείτε εδώ στην τιμή των 38,80€. 


Artistry Signature Color Longwearing Eye Pencil (Brown)


Σταματήστε ό,τι κάνετε με το smokey eye σας τώρα! Το συγκεκριμένο μολύβι δημιουργεί από τα καλύτερα μακιγιάζ, έχει το σφουγγαράκι του στην άλλη μεριά για να σβήσετε το αποτέλεσμα, οπότε ούτε πινέλο δεν χρειάζεστε! Το αρνητικό του είναι ότι στεγνώνει άμεσα, οπότε πρέπει να είστε γρήγορες! Έντονο χρώμα εάν θέλετε να το βάλετε σαν κανονικό μολύβι. Στην εσωτερική γραμμή του ματιού δεν θα έλεγα ότι κρατά πάνω από 4 ώρες σε μένα, την κλαψιάρα, οπότε να το έχετε υπόψιν σας.


Κοστίζει 22,82€ και το βρίσκετε εδώ.

Χρησιμοποιήθηκε το καφέ μολύβι πάνω και κάτω από το μάτι, η σκιά No4 από την παλέτα από πάνω του και η σκιά No1 στην εσωτερική γωνία του ματιού και κάτω από το φρύδι.

Απολαύστε εξαιρετικές υπηρεσίες ομορφιάς, εύκολα και γρήγορα! Έχετε δοκιμάσει το Funk Martini; Εμένα με έχει βολέψει πολύ! 



Giveaway Time!

Δύο τυχερές νικήτριες θα κερδίσουν το foundation από την Artistry στην απόχρωση που επιθυμούν! Οι όροι είναι:


ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ
1. Να είστε μέλη στο blog μου είτε μέσω Bloglovin' εδώ είτε πατώντας εδώ
2. Αφήστε μου σχόλιο με το αγαπημένο σας καλοκαιρινό προϊόν μακιγιάζ

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΙ (έξτρα συμμετοχές)

1. Like στη σελίδα μου εδώ και μοιραστείτε αυτό το ποστ (tag 3+ φίλους σας) στο Facebook πατώντας εδώ
2. Follow στο Twitter εδώ και κάντε retweet αυτό το ποστ πατώντας εδώ
3. Follow στο Instagram εδώ
4. Follow στο Snapchat (για κινητά κάντε κλικ εδώ) @anothermakeup
5. Εγγραφή στο κανάλι ομορφιάς εδώ και στο vlog μου κανάλι εδώ



Ο διαγωνισμός λήγει Τρίτη 05 Ιουλίου 2016 τα μεσάνυχτα. Οι νικητές θα ειδοποιηθούν μέσω απάντησης στα σχόλιά τους. Καλή τύχη!

Νικήτριες
1. +Stavroula Douvropoulou σχόλιο εδώ
2. +Kostantina Triantafillidi σχόλιο εδώ


Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ για το καλοκαίρι;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter
     ✰ Instagram        ✰ Snapchat