Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 19 Ιουνίου 2016

Εύκολο Καλοκαιρινό Χτένισμα ft Δημήτρης Εφραίμ

Ομορφιές μου... Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα της γιορτής του Πατέρα, οπότε ξέρετε αυτόματα πως είναι πολύ ζόρικη για μένα, καθώς ο δικός μου έχει πεθάνει από τα 8 μου. Παρόλα αυτά προσπάθησα να τηρήσω το πρόγραμμα του καναλιού μου και να σας δείξω μαζί με τον φίλο μου, Δημήτρη Εφραίμ, ένα εύκολο, καλοκαιρινό και γρήγορο χτένισμα. Ελπίζουμε να σας αρέσει!




Απολαύστε εξαιρετικές υπηρεσίες ομορφιάς, εύκολα και γρήγορα! Έχετε δοκιμάσει το Funk Martini; Εμένα με έχει βολέψει πολύ! 





Ποιο χτένισμα επιλέγετε για αυτή την ζεστή, καλοκαιρινή περίοδο;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter
     ✰ Instagram        ✰ Snapchat