Οι ομορφιές μου!

Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2016

Αγαπημένα Μαΐου

Ομορφιές μου, καλό μήνα να έχουμε! Σήμερα λοιπόν, όπως κάνουμε στις αρχές κάθε μήνα, θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς, αλλά και για τα αγαπημένα μου γεγονότα που έγιναν μέσα στο Μάιο!






  • Έκθεση Beauty ΜΕΚ Παιανίας (vlog εδώ)
  • Vlog από Frezyderm και η γιορτή μου εδώ
  • Κομμωτήριο GX Κερατσίνι εδώ
  • Dalon Ξεβαφτικό Νυχιών 99% ασετον
  • Reveri μανό (234, 232, 236 & 207) βρείτε τα εδώ
  • Aussie Miracle Beach Waves Spray
  • Nivea σειρά Q10 (conditioner σώματος, ορός σμίλευσης, συσφιγκτική κρέμα σώματος & βερμούδα)
  • Peggy Sage Makeup Fixer 
  • W7 The Fixer Face Spray εδώ
  • H&M Gel Eyeliner (Pitch Black) εδώ
  • The Balm Mary Loo Manizer εδώ



Ποια ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα για το Μάιο; 


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter
     ✰ Instagram        ✰ Snapchat