Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 15 Μαΐου 2016

Άδεια Προϊόντα Μαΐου

Ομορφιές μου! Φτάσαμε αισίως τους 20.000 συνδρομητές στο YouTube και θέλω να σας ευχαριστήσω ιδιαίτερα για αυτό! Δεν θα το συζητήσουμε σήμερα, αλλά στο βίντεο της Πέμπτης. Θα σας μιλήσω απόψε για τα άδεια μου προϊόντα, έχω να σας δείξω μακιγιάζ και περιποίηση. Είδα ότι έχω να κάνω ένα τέτοιο βίντεο από τον Ιανουάριο (!) οπότε πάρτε ποπ κορν γιατί είναι μεγάλο και απολαύστε!




  • Organic Surge Μαλακτική Κρέμα Volume Boost (βρείτε το εδώ)
  • Organic Surge Σαμπουάν Volume Boost (βρείτε το εδώ)
  • Elais Lavender face cream (βρείτε το εδώ)
  • Elais Chamomile face cream (βρείτε το εδώ)
  • REDIST ANTI-HAIRLOSS HAIR SHAMPOO (βρείτε το εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • L'Oreal Studio Silk & Gloss σπρέι κατά της θερμότητας (εδώ η γνώμη μου)
  • Sunsilk Leave In Treatment πράσινο (για μπούκλες)
  • L'Oreal Απαλό Ντεμακιγιάζ Ματιών & Χειλιών για αδιάβροχο μακιγιάζ)
  • Beauty Formulas Μάσκα Μαλλιών Honey (βρείτε το εδώ)
  • Messinian Spa Micellar Lotion Make-Up Remover 3 in 1 (βρείτε το εδώ)
  • Fanola Curly Shine Shampoo (βρείτε το εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Gaia Hydrating Shower Gel (Ελιά & Φιστίκι) (Hondos Center)
  • Vidal αφρόλουτρο White Musk (σούπερ μάρκετ)
  • Ενυδατικό Serum προσώπου Φαρμακείο Νύχα
  • Helixir Dry Skin Balm (βρείτε το εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Sanex Αφρόλουτρο 0% (σούπερ μάρκετ)
  • Bourjois micellaire (Hondos Center)
  • Kativa Macadamia Hair Hydration Oil (βρείτε το εδώ) (εδώ η γνώμη μου) 
  • L'Oreal False Lash Telescopic Fibers (Intense Brown) (καταστήματα La Beaute)
  • Caudalie divine oil (50ml) (βρείτε το εδώ
  • lotion προσώπου για ακμή (βρείτε το εδώ(εδώ η γνώμη μου)
  • serum προσώπου λάμψης με ρόδι (βρείτε το εδώ(εδώ η γνώμη μου)
  • Castalia Sensial Gel Nettoyant Surgras (βρείτε το εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Korres Showergel Santorini Vine (βρείτε το εδώ)
  • Apivita Aqua Vita Κρέμα Ματιών με Φυτοενδορφίνες Λυγαριάς (βρείτε το εδώ)
  • Rimmel Lasting Finish 25H Foundation (Ivory) (βρείτε το εδώ) 
  • Darphin 8-Flower Nectar Oil Night Cream (βρείτε το εδώ)
  • Azade eyeshadow (02 Glow)
  • Jurlique Soothing Foaming Cleanser (βρείτε το εδώ)

La Beaute Καταστήματα
Αθήνα - Ευριπίδου 12, τηλ. 210 3253724
Ζωγράφου - Λ. Παπάγου 81, τηλ. 210 7488314
Χολαργός - Ασπασίας 63, τηλ. 210 6523267
Κορωπί - Παπασιδέρη 2, τηλ. 210 6624367




Ποια προϊόντα έχετε αδειάσει τώρα τελευταία; Τι σας άρεσε ή απογοήτευσε; 



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!


✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter
      ✰  Instagram       ✰  Snapchat
                                               (AnotherMakeup)