Οι ομορφιές μου!

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

Ανοίγουμε μαζί το Beauty Test Box: Garden Of Panthenols Edition

Ομορφιές μου, καλωσορίσατε σε ένα unboxing video! Σήμερα θα ανοίξουμε παρέα το κουτί του Beauty Test Box, το οποίο αυτό το μήνα περιέχει μόνο προϊόντα από την ελληνική εταιρεία Garden Of Panthenols, από την οποία δεν έχει τύχει ποτέ να έχω δοκιμάσει κάτι, οπότε καταλαβαίνετε τον ενθουσιασμό μου! Επίσης, μην ξεχάσετε να πάτε να δείτε το αντίστοιχο βίντεο του MR Ampa εδώ, έναν από τους αγαπημένους μου ανθρώπους στη χώρα του YouTube!







  • Garden Of Panthenols Sunscreen 30SPF εδώ
  • Garden Of Panthenols Sunscreen 50SPF tinted face cream εδώ
  • Garden Of Panthenols Gentle Cleanser εδώ
  • Garden Of Panthenols Chroma Nail Polish Remover εδώ

Αγοράστε το κουτί πατώντας εδώ 
Beauty Test Box eshop εδώ 


Δοκιμάσατε ποτέ το beauty test box ή έχετε αγοράσει προϊόντα από το eshop τους;  


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!


✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter
      ✰  Instagram       ✰  Snapchat
                                               (AnotherMakeup)