Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Τι έχω στην τσάντα μου ft Captain Gomari

Καλησπέρα ομορφιές μου! Σήμερα είμαι μαζί με τον Σπύρο, γνωστό και ως Captain Gomari, και θα τον αφήσω να εξερευνήσει τι έχω μέσα στην τσάντα μου! Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το βίντεο και μην ξεχάσετε να μου πείτε ένα ιδιαίτερο αντικείμενο που πάντα θα έχετε εσείς στην τσάντα σας!






Ποιο είναι το πιο περίεργο πράγμα που κουβαλάτε στην τσάντα σας;

Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!


✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter
      ✰  Instagram       ✰  Snapchat
                                               (AnotherMakeup)