Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Pop Art Μακιγιάζ από τον Βασίλη Πίκουλα

Καλωσορίσατε σε ένα διαφορετικό μακιγιάζ από τα υπόλοιπα που έχετε δει στο κανάλι μου! Σήμερα έχω την τιμή να είναι καλεσμένος στο κανάλι μου ο Βασίλης Πίκουλας, μακιγιέρ για την Radiant και την Seventeen. Θα δημιουργήσει ένα Pop Art μακιγιάζ λοιπόν, με την δική του χροιά φυσικά, εμπνευσμένο από την δεκαετία του 80. Απολαύστε το μοναδικό ταλέντο του!





Σήμερα είναι 15 Απριλίου 2016, που σημαίνει ότι έγινα 25 ετών! Θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας και να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου υγεία, χαμόγελα και επιτυχίες για τον κάθε ακόλουθό μου. Χωρίς εσάς δεν ξέρω τι θα έκανα... 


Τα νέα προϊόντα μακιγιάζ από Radiant και Seventeen για την άνοιξη!






Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από Radiant ή Seventeen;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!



✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter
      ✰  Instagram       ✰  Snapchat
                                               (AnotherMakeup)