Οι ομορφιές μου!

Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016

Οργάνωση & Αποθήκευση Καλλυντικών 2016

Καλησπέρα ομορφιές μου! Σήμερα όχι μόνο θα σας δείξω την πολυπόθητη οργάνωση και αποθήκευση των καλλυντικών μου (δείτε αναλυτικές φωτογραφίες παρακάτω) αλλά το κανάλι μου στο YouTube κλείνει 3 χρόνια! Χρόνια πολλά στο AnotherMakeupWorld λοιπόν και εύχομαι τα καλύτερα για τους συνδρομητές μου! Ευχαριστώ για την στήριξη και την αγάπη σας!




Πληροφορίες
  • Συρταριέρα μεταλλική μικρή 6 συρτάρια (ΙΚΕΑ) εδώ
  • Συρταριέρα μεγάλη 6 συρτάρια (ΙΚΕΑ) εδώ
  • Ακρυλική θήκη για 24 κραγιόν εδώ
  • Καθρέφτης (Jumbo)
  • Δίσκος για τα πινέλα (Jumbo)
  • Τσαντάκι-Μπουκάλι Il progetto bottiglia εδώ
  • Πύργοι για πινέλα (εδώ και εδώ)


Περισσότερες φωτογραφίες

















Πως οργανώνετε εσείς τα καλλυντικά σας; 

Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter