Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2016

15 αγαπημένα του 2015 & γνωρίστε τη Λούνα

Καλή χρονιά ομορφιές μου! Στο πρώτο βίντεο για το 2016 θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μας προϊόντα για τη χρονιά που μας πέρασε και θα σας συστήσω ένα νέο μέλος στην οικογένειά μου!




  1. Dove αφρόλουτρο μπλε σύκο & άνθη πορτοκαλιάς (εδώ η γνώμη μου)
  2. Bio-Oil 60ml (εδώ η γνώμη μου)
  3. Beauty Formulas μάσκα μαλλιών Honey Treatment Wax
  4. Tangle Mouse (Purple Lime)
  5. Garnier Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire 400ml (εδώ η γνώμη μου)
  6. Frezyderm Facial Scrub (εδώ η γνώμη μου)
  7. Beauty Formulas Hydrating Moisture Mask
  8. Frezyderm Ac Norm Lip Balm SPF15 (εδώ η γνώμη μου)
  9. L'Oreal Infallible Foundation (140 Golden Beige)
  10. Maybelline Fit Me Concealer (15)
  11. W7 Go Concealer (Medium)
  12. Sleek MakeUp Face Contour Kit (light)
  13. Essence Make Me Brow (01 blondy brows)
  14. L'Oreal Infallible Eyeshadow (016 Coconut Shake) (εδώ η γνώμη μου)
  15. Aden Intelligent Mascara (δείτε εδώ μακιγιάζ με προϊόντα Aden)


Ποια προϊόντα αγαπήσατε το 2015;

Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter