Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2015

Μακιγιάζ για το σχολείο (οικονομικό, με εναλλακτικές)

Καλωσήλθατε στο μακιγιάζ που προτείνω για το σχολείο, αλλά και το πανεπιστήμιο ή ακόμα και το γραφείο! Πολλές κοπέλες μου το ζητήσατε αυτό το βίντεο, οπότε θα μιλήσουμε για οικονομικά προϊόντα και εύκολες τεχνικές. Φυσικά μπορείτε να παραλείψετε ή να προσθέσετε όποιο βήμα θέλετε και να προσαρμόσετε το μακιγιάζ στα μέτρα σας!





  • Avene Creme Κρέμα SPF 50+ teintée Κρέμα Με Χρώμα (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Macrovita olivelia lip balm vanilla spf10 olive oil & propolis (εδώ)
  • Victoria Silk Touch Lip Balm Bubble Gum (Jumbo)
  • Vivo Mattifying Face Primer
  • W7 Prime Magic Face Primer (εδώ)
  • Garnier BB cream για μεικτές/λιπαρές επιδερμίδες (light)
  • Catrice Photo Finish Foundation (020 Rosy Beige) (εδώ)
  • Maybelline Fit Me concealer (15)
  • Real Techniques Pointed Foundation brush (εδώ) (στην Ελλάδα εδώ)
  • W7 Go Concealer (Medium) (εδώ)
  • Farmasi Silky Touch Compact Powder (05 light sand) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Πινέλο μεγάλο Makeup Professional (Jumbo)
  • Πινέλο για ρουζ Makeup Professional (Jumbo)
  • Sleek MakeUp Face Contour Kit (light) (εδώ)
  • Essence silky touch blush (50 sweetheart) (εδώ)
  • Essence Lash & Brow Gel Mascara (εδώ)
  • Essence Make Me Brow (01 blondy brows) (εδώ)
  • Catrice EyeBrow Filler (εδώ)
  • Jordana Eye Primer/Base (εδώ)
  • Fissan Κρέμα (σούπερ μάρκετ)
  • Catrice EyeBrow Lifter (εδώ)
  • Sleek MakeUp i-Divine Eyeshadow Palette- Au Naturel (εδώ)
  • Πινέλο για σκιά Makeup Professional (Jumbo)
  • Tommy-G Πινέλο γωνιακό για τα μάτια (Hondos Center)
  • Farmasi Kohl Eye Pencil Ultra Black (εδώ(εδώ η γνώμη μου)
  • Lovie Smooth Touch Eye & Lip Pencil (01) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Essence Get Big Lashes Volume Boost (waterproof) (εδώ)
  • Essence XXXL shine lip gloss (22 nude kiss) (εδώ)
  • Beauty Line κραγιόν (64) (εδώ)
  • Golden Rose Velvet Matte κραγιόν (03) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)



Ποιο μακιγιάζ επιλέγετε για το σχολείο/πανεπιστήμιο;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter