Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2015

Φθινοπωρινό Μακιγιάζ

Καλωσήλθατε στο φθινοπωρινό μου μακιγιάζ! Πάρτε τα καλλυντικά σας και ελάτε να ετοιμαστούμε μαζί!





  • Vivo Mattifying Face Primer
  • Catrice Photo Finish Foundation (020 Rosy Beige) (εδώ)
  • Sixteen Concealer Υγρό (No 320) (εδώ)
  • Bourjois Healthy Mix Concealer (52)
  • Real Techniques Setting Brush (εδώ)
  • W7 Go Concealer (Medium) (εδώ)
  • Πινέλο Kabuki (από αυτό το σετ)
  • Farmasi Silky Touch Compact Powder (05 light sand) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Πινέλο για κοψίματα από Honolulu της W7
  • Farmasi Eye Brow Shadow (01) (εδώ η γνώμη μου)
  • Πινέλο για ρουζ (Jumbo)
  • Bourjois je t'aime blush in 34 (Rose d'Or) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • MUA undress your skin highlighter (εδώ)
  • Jordana Eye Primer/Base (εδώ)
  • Maybelline Brow Drama (Dark Blonde) (Hondos Center)
  • Catrice EyeBrow Lifter (εδώ)
  • W7 In The Nude (εδώ)
  • ELF Essential Blending Eye Brush (εδώ)
  • Πινέλο για blending (εδώ)
  • Maybelline Master Drama Cream Eyeliner Pencil (black) (εδώ)
  • Brow Brush από Real Techniques (εδώ)
  • Essence Get Big Lashes Waterproof (εδώ)
  • Farmasi Charming Queen Mascara (εδώ(εδώ η γνώμη μου)
  • Πινέλο κοφτό (από αυτό το σετ)
  • Golden Rose Velvet Matte (20) (εδώ η γνώμη μου)
  • Golden Rose Velvet Matte (17(εδώ η γνώμη μου)
  • L'Oreal Infallible Eyeshadow (016 Coconut Shake) (εδώ)



Ποιο μακιγιάζ επιλέγετε για το φθινόπωρο;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter