Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2015

Άδεια Προϊόντα Ιουνίου-Ιουλίου!

Καλωσήλθατε σε ένα ακόμα βίντεο με άδεια προϊόντα! Μην ξεχάσετε να δείτε τα links εδώ στο blog μου!




  • Fa Αφρόλουτρο Mystic Moments Shea Butter & Passion Flower
  • Garnier Essentials Sensitive Καταπραϋντικό Ντεμακιγιάζ 2 σε 1 (εδώ η γνώμη μου)
  • Fresh Line Τερψιχόρη Σαμπουάν Λάμψης & Αναζωογόνησης για θαμπά, βαμμένα μαλλιά (εδώ) (unboxing εδώ)
  • Korres Lip Butter Guava (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Pantene Spray Conditioner για λεπτή τρίχα (εδώ η γνώμη μου)
  • Ροδόνερο Alona (ΑΒ Βασιλόπουλος)
  • Frezyderm Eye Balm (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Carroten Αντηλιακό Σπρέι για τα μαλλιά (εδώ)
  • Korres Hairsun Protection Αντηλιακό Μαλλιών κόκκινο αμπέλι 150ml (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • I LOVE... Shower Cream Honey Almond (εδώ) (unboxing εδώ)
  • Hydrovit Mild Soft Soap (εδώ)
  • Le Petit Marseillais Conditioner Dry Hair
  • Pharmasept Tol Velvet Body Soothing Cream (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Benefit They're Real Mascara (εδώ)
  • L'Oreal Elvive Extraordinary Oil (λεπτά μαλλιά) (εδώ η γνώμη μου)
  • La Roche Posay Hydraphase Intense Eyes (εδώ)
  • Sanex σπρέι αποσμητικό 0% Anti White Marks (εδώ η γνώμη μου)
  • Pantene μάσκα διαμόρφωσης για μπούκλες
  • YouthLab Deep Moisture Cream (Ξηρό/Ευαίσθητο Δέρμα) (εδώ)
  • Naobay Ενυδατική Κρέμα Οξυγόνωσης (εδώ)


Εσείς ποια προϊόντα έχετε αδειάσει πρόσφατα;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!