Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015

Αγαπημένα Ιουνίου

Καλωσήλθατε στα αγαπημένα για το μήνα του Ιουνίου! Τελείωσε απότομα η εξεταστική μου, καθώς μου αλλάξανε το πρόγραμμα, οπότε θα παραλείψω αναγκαστικά δύο μαθήματα, γιατί έχω ήδη κλείσει κάποια αεροπορικά εισιτήρια. Είμαι εδώ σήμερα για να μιλήσουμε για διάφορα αγαπημένα μου γεγονότα, εμπειρίες, αλλά και καλλυντικά φυσικά!






  • 10.000 εγγραφές!
  • Κούρεμα από την Κατερίνα
  • Alo χυμός Comfort (εδώ)
  • Βούρτσα Tangle Teezer - Salon Elite Purple Crush (εδώ)
  • Messinian Spa Micellar Λοσιον Ντεμακιγιάζ (Αγγούρι & Αλόη) (εδώ)
  • Helixir Elea Nostrum Eye & Lip Intensive Treatment (εδώ) (στείλτε τους μήνυμα στο Facebook για περισσότερες πληροφορίες)
  • Fresh Line Hephaestus Face Cream SPF 30 50ml (εδώ)
  • Sleek i-Divine Παλέτα Σκιών (Oh So Special) (εδώ)
  • Jordana Matte Lipstick (Fiery Coral) (εδώ)
  • Aden Liquid Lipstick (17) (εδώ)
  • Avon Totally Kissable Lipstick (Caressing Coral) (εδώ)
  • Lovie Lip Gloss (No30) (εδώ)


Ποια ήταν τα αγαπημένα σας για τον Ιούνιο;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter