Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Αγαπημένα Μαΐου!

Καλό μήνα ομορφιές μου! Ελάτε να μιλήσουμε για τα αγαπημένα μας προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ για το μήνα που μας πέρασε!





  • Nivea Body Conditioner με Shea Butter για ξηρές επιδερμίδες (εδώ)
  • Hansaplast silver active 24h σπρέι ποδιών (σούπερ μάρκετ)
  • Galenic Soins Soleil Spray Legere Corps Visage SPF50 (εδώ)
  • Pharmasept Cleria Dry Oil (εδώ)
  • Beauty Formulas Tea Tree Blemish Gel (εδώ)
  • YouthLab Daily Cleanser Normal/Dry Skin (εδώ)
  • Garnier Fructis Miraculous Oil Brushing Express (σούπερ μάρκετ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Burberry Sport Αρωματοπωλείο Le Nez (εδώ)
  • W7 Go Concealer (Medium) (εδώ)
  • Elixir Silky Long Lasting Blush (883) (εδώ)
  • Farmasi Eye Brow Shadow (01) (La Beaute, Ευριπίδου 12, 105 59 Αθήνα Αττικής, τηλ 210 3253724) (εδώ η γνώμη μου)
  • Essence Stays No Matter What Mascara
  • Lovie Smooth Touch Eye & Lip Pencil (26) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • ELF Essential lipstick (flirtacious) (εδώ)
  • Βίντεο "Ο Γιώργος μου κάνει το μακιγιάζ!"


Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για το Μάιο;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter