Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τρίτη, 19 Μαΐου 2015

Λαδάκια μαλλιών #2: ποιο είναι το καλύτερο;

Πριν από ένα χρόνο (και κάτι) είχα γράψει την πρώτη μου ανάρτηση για τα λαδάκια μαλλιών. Και ανατρέχοντας σε αυτή είδα ότι έχει ανέβει πολύ το blog σε μέλη (ήμασταν 300, τώρα έχουμε γίνει πάνω από 1000!), θυμήθηκα τα πρώτα λαδάκια για τα μαλλιά που χρησιμοποίησα ποτέ, τις μυρωδιές τους, την εμπειρία μου με αυτά και σήμερα είμαι εδώ για να μιλήσουμε για 4 νέες προσθήκες στη συλλογή μου, από τις εταιρείες L'Oreal, Garnier και Pantene.

Θα αναλύσουμε επίσης όλα τα λαδάκια που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, παλιά και καινούρια, με το συγκριτικό πίνακα στο τέλος.



L'Oreal Elvive Extraordinary Oil (λεπτά μαλλιά)


Είναι ένα ξηρό λάδι με εκχυλίσματα πολύτιμων λουλουδιών που έχει αντλία σε μορφή σπρέι (πολύ πρακτικό). Γυάλινη, πολυτελής συσκευασία των 100ml.



Υπόσχεται ότι:
  • Προστατεύει την ίνα της τρίχας   (ίσως)
    • Δεν παρατήρησα κάποια ιδιαίτερη διαφορά όσον αφορά την ψαλίδα και το σπάσιμο των μαλλιών.
  • Χαρίζει μεταξένια απαλότητα και λάμψη   (ναι)
    • Είναι εξαιρετικό για τη δουλειά αυτή.
  • Απορροφάται άμεσα   (σχετικά)
    • Δεν απορροφάται αρκετά γρήγορα, αλλά επίσης δεν αφήνει λιπαρά τα μαλλιά.
  • Έχει ελαφριά υφή   (ναι)
    • Απίστευτα ανάλαφρο, ακόμα και παραπάνω ποσότητα να βάλετε θα σας το συγχωρέσει και δεν θα βαρύνει καθόλου τα μαλλιά.

Προσθέτοντας:
Η συσκευασία του δεν είναι κατάλληλη για ταξίδια. Χρειάζομαι λίγη ποσότητα (το σπρέι ελέγχει πολύ καλά το προϊόν) και η μυρωδιά δεν παραμένει.

Που το βρίσκω;
Σούπερ Μάρκετ & Hondos Center.


Garnier Fructis Miraculous Oil Brushing Express

Περιέχει έλαιο Argan, είναι σε μία αρκετά μεγάλη ποσότητα (150ml) και στις οδηγίες γράφει να ορίζουμε την ποσότητα που βάζουμε αναλόγως με την πυκνότητα των μαλλιών μας.


Υπόσχεται ότι:
  • Επιταχύνει το στέγνωμα   (αρκετά)
    • Έχοντας χρησιμοποιήσει πιστολάκι περισσότερες από τις επιτρεπόμενες φορές (που είναι καμία για τον εαυτό μου) μπορώ να πω ότι τα μαλλιά δεν στεγνώνουν και 2 φορές πιο γρήγορα, αλλά μειώνεται σημαντικά ο χρόνος (πχ από 6 λεπτά που μου έπαιρνε με το λαδάκι αυτό θα μου πάρει 4).
  • Προστατεύει από τη θερμότητα   (ναι)
    • Δεν έχω καεί ποτέ, με όσο δυνατό και ζεστό αέρα να έχω χρησιμοποιήσει (αποφεύγω το σίδερο ισιώματος, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το ίσιωμα).
  • Παρέχει έλεγχο κατά του φριζαρίσματος   (ναι, ναι!)
    • Αλληλούια, ένα λάδι που να το κάνει, με λίγη ποσότητα, άμεση δράση και διάρκεια όλη μέρα! *υπόκλιση*
  • Δίνει λάμψη και απαλότητα   (ναι)
    • Δεν έχω ξαναδεί τα μαλλιά μου πιο μαλακά μετά τη χρήση λαδιού. Η λάμψη του είναι υπέροχη σε μπούκλες μαλλιά, και όσες έχετε ίσια μαλλιά θα δείτε ακόμα μεγαλύτερη διαφορά.


Προσθέτοντας:
Υπέροχο για τα ταξίδια, χάρη στην πλαστική του συσκευασία. Ένα λάδι μπαλαντέρ για μένα, το χρησιμοποιώ πριν και μετά το λούσιμο, για αντηλιακό μαλλιών (δεν άλλαξε καθόλου το χρώμα από τον ήλιο), για έξτρα ενυδάτωση σε απογοητευτικές μάσκες μαλλιών, σαν θεραπεία πριν τον ύπνο με λίγη παραπάνω ποσότητα... Δεν περιγράφω άλλο.

Που το βρίσκω;
Σούπερ Μάρκετ & Hondos Center.


Pantene Ξηρό Λάδι με Έλαιο Argan

Μικρή, πλαστική συσκευασία των 100ml, περιέχει το γνωστό έλαιο argan και είναι το οικονομικότερο λάδι σε αυτή την ποσότητα.


Υπόσχεται ότι:
  • Προσφέρει 24ωρη απαλότητα   (μέτρια)
    • Μετά από 2-3 ώρες ήταν σαν να μην έχω βάλει τίποτα στα μαλλιά μου.
  • Έχει ελαφριά υφή   (ναι)
    • Όντως δεν βαραίνει καθόλου τα μαλλιά και δεν τα αφήνει λιπαρά.


Προσθέτοντας:
Είναι πολύ μικρό και πρακτικό για τα ταξίδια. Η μυρωδιά του παραείναι έντονη και μυρίζει αλκοόλ, όχι ευχάριστα δηλαδή. Χρειάζομαι αρκετή ποσότητα για να κάνω τη δουλειά μου και δεν είναι ευχάριστη για μένα η εμπειρία του (δεν θα μιλήσω για το φριζάρισμα που μετά από λίγες ώρες έρχεται να με στοιχειώσει ξανά).

Που το βρίσκω;
Σούπερ Μάρκετ & Hondos Center.

L'Oreal Mythic Oil

Από τα διασημότερα λαδάκια κομμωτηρίου, είναι για όλους τους τύπους μαλλιών και έρχεται στα 125ml. Περιέχει έλαια από αβοκάντο και καρπούς σταφυλιού.


Υπόσχεται ότι:
  • Προσφέρει βαθιά θρέψη   (σχετικά)
    • Δεν παρατήρησα τα μαλλιά μου να δείχνουν πιο υγιή μετά τη χρήση του. Παρόλα αυτά δεν εμφάνισαν τόσο εύκολα ψαλίδα και σπάσιμο.
  • Χαρίζει έντονη λάμψη και απαλότητα   (ίσως)
    • Στις μπούκλες δεν μπόρεσα να το δω αυτό. Όταν όμως ίσιωσα τα μαλλιά μου, το αποτέλεσμά του ήταν εντυπωσιακό όσον αφορά τη λάμψη (οπότε θα θεωρήσω ότι λειτουργεί άψογα με συσκευές θερμότητας).
  • Χρειάζεστε ελάχιστη ποσότητα   (ναι)
    • Γράφει ότι χρειάζονται 1-2 πατήματα της αντλίας και πραγματικά εάν έχετε κοντά μαλλιά θα σας έλεγα να την πατήσετε μόνο μισή φορά (!). Απλώνεται πολύ εύκολα σε μεγάλο μήκος μαλλιών.


Προσθέτοντας:
Έχει υπέροχη, λεπτή και πλαστική συσκευασία για ταξίδια. Το άρωμά του είναι εθιστικό, ήπιο και λουλουδένιο, αλλά δυστυχώς δεν παραμένει. Δεν μπορώ (όσο και αν θέλω να το αγαπήσω) να δικαιολογήσω την τόσο ακριβή τιμή του. Ίσως μία κοπέλα με κοντά μαλλιά, που να τα ισιώνει συχνά, να το λάτρευε, αλλά και πάλι θεωρώ ότι υπάρχουν καλύτερες, drugstore επιλογές.

Που το βρίσκω;
Στα κομμωτήρια και online εδώ.


Ας τα συγκρίνουμε (μαζί με αυτά του προηγούμενου post)



Ποιο προτιμώ;

Από όλα τα λαδάκια (ναι, και τα 8!) που έχω δοκιμάσει θα καταλήξω σαν νούμερο ένα για μένα... *ντραμς παρακαλώ* στο Garnier Fructis Brushing Express. Είναι ένα λάδι οικονομικότατο όπως βλέπετε, με τεράστια ποσότητα και τόσες πολλές χρήσεις. Το χρησιμοποίησα σε πολλές εποχές και καταστάσεις και με έβγαλε ασπροπρόσωπη! Σαν δεύτερο έλαιο στην καρδιά μου βάζω όμως το Syoss Absolute Oil, το οποίο είναι επίσης πολύ καλό στο φριζάρισμα, στην ελάχιστη ποσότητα που χρειάζομαι και στην ενυδάτωσή του.


Ποιο είναι το αγαπημένο σας λαδάκι μαλλιών; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;


Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter