Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Σάββατο, 23 Μαΐου 2015

Άδεια Προϊόντα Μαΐου

Νομίζατε ότι θα άφηνα το Μάιο να περάσει χωρίς άδεια προϊόντα; Ελάτε να μιλήσουμε κυρίως για περιποίηση, αλλά και μακιγιάζ, με τα empties μου και την ολοκληρωμένη μου άποψη για αυτά!





  • Dove Nutrium Moisture Αφρόλουτρο Με σύκο και ανθούς πορτοκαλιάς (εδώ η γνώμη μου)
  • Sunsilk Leave In Treatment (ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά) (εδώ η γνώμη μου)
  • ANATOMICALS Look You’ve Got Chocolate All Over Your Face Anti-Stress Face Mask (εδώ) (εδώ το unboxing από το αντίστοιχο Glowbox)
  • Fresh Line Cassandra The Princess of Fantasy Soft Body Milk Shake (δείγμα)
  • Nivea Γαλάκτωμα καθαρισμού για ευαίσθητη επιδερμίδα (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Pampers Sensitive μωρομάντηλα 56τμχ (εδώ)
  • Apivita Suncare Αντηλιακό Γαλάκτωμα Προσώπου-Σώματος SPF50 (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Sanex roll-on αποσμητικό 0% (Normal Skin) (εδώ η γνώμη μου)
  • Catrice Cosmetics Camouflage Cream 10 Ivory (εδώ)
  • Oriflame Κρέμα Ποδιών Aromatic Winter Feet Up (εδώ οι κρέμες ποδιών της Oriflame)
  • Pure Elements Peeling προσώπου (δείγμα) (εδώ)
  • Lavera Faces Firming Day Cream Karanja Oil & Organic White Tea (δείγμα) (εδώ)
  • Fresh Line Hesperides eye contour serum (δείγμα) (εδώ)
  • Phyto Secret De Nuit (δείγμα) (εδώ)
  • Oriflame Κρέμα Ματιών Seeing is Believing Optimals (δείγμα) (εδώ)
  • Bioclinic Κρέμα Ημέρας/Νύχτας Κατά της Ακμής των Ενηλίκων (εδώ)
  • STC σαμπουάν συχνό λούσιμο (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • The Body Shop body mist Βανίλια Μαδαγασκάρης
  • Pantene Ξηρό Λάδι με Έλαιο Argan (εδώ η γνώμη μου)
  • Το σπίτι του Αρώματος (εδώ) Burberry Sport Shower Gel
  • Boots Natural Collection Shower Gel - Passionfruit (εδώ)
  • Gillette Venus Oceana Ξυραφάκια Μιας Χρήσης 3τεμ (εδώ)
  • Jean Bio hand cream
  • Burberry Sport for Women Eau de Toilette 50ml (εδώ)
  • Collection Lasting Perfection Concealer (02 cool medium) (εδώ)



Εσείς ποια προϊόντα έχετε αδειάσει πρόσφατα;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter