Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Αγαπημένα Απριλίου!

Καλησπέρα! Σήμερα, μετά από την τριήμερη διαμονή μου στην Πάτρα, σας έχω τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς για τον μήνα των γενεθλίων μου, τον Απρίλη!





  • ING Frizz Controller Kit - Θεραπεία Για Μαλλιά Που Φριζάρουν (εδώ)
  • YouthLab Daily Sunscreen Cream Spf 50 (Normal Dry Skin) (εδώ)
  • Arcaya Dermapur Serum (εδώ)
  • Sally Hansen Nail Growth Miracle (εδώ)
  • A Passion for Natural Ενυδατικό Mist Σπρέι με 100% Βιολογική Αλόη Βέρα (εδώ)
  • Chanel Allure Eau de Parfum 50ml (εδώ)
  • Vivo Mattifying Face Primer (εδώ)
  • Bourjois Flower Perfection Foundation (51) (εδώ)
  • Essence Liquid Ink Eyeliner (waterproof) (εδώ)
  • Maybelline Lasting Drama Gel Liner (Brown) (εδώ)
  • Rimmel Provocalips Lip Colour (310 little minx) (εδώ)
  • Rimmel Provocalips Lip Colour (200 I'll call you)  (εδώ)
  • W7 In The Nude (εδώ)
  • W7 In The Mood παλέτα σκιών (εδώ)

Ποια ήταν τα αγαπημένα σας για τον Απρίλιο;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter