Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2015

Προϊόντα σώματος που χρησιμοποιώ & Giveaway

Πως είστε ομορφιές μου; Σήμερα θα μιλήσουμε για προϊόντα σώματος που χρησιμοποιούμε καθημερινά, για το αν μας αρέσουν ή όχι και στο τέλος του βίντεο υπάρχει ένας διαγωνισμός!




  • Dove αφρόλουτρο με σύκο και ανθούς πορτοκαλιάς (σούπερ μάρκετ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Το σπίτι του Αρώματος Burberry Sport Shower Gel (εδώ)
  • Sweeties Body Scrub 500ml - Pomegranate Delight (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • 2 STC σαπούνια κατά της κυτταρίτιδας (εδώ)
  • Sanex 0% roll on αποσμητικό (normal skin) (σούπερ μάρκετ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Sanex 0% spray αποσμητικό (anti white marks) (σούπερ μάρκετ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Aloe Plus Aloe Vera Body Lotion Vanilla (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Nivea Θρεπτικό γαλάκτωμα με αμυγδαλέλαιο (αντλία) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Pharmasept Tol Velvet Soothing Cream (εδώ)
  • Sweeties Body Milk 250ml - Pomegranate Delight (εδώ(εδώ η γνώμη μου)
  • Το σπίτι του Αρώματος Burberry Sport Body Lotion (εδώ)
  • AA Illuminating Body Balm 200ml Silver (Ασημί Glitter) (εδώ(εδώ η γνώμη μου)
  • The Body Shop body mist Βανίλια Μαδαγασκάρης
  • Το σπίτι του Αρώματος Burberry Sport 30ml (εδώ)
  • STC κρέμα χεριών 100ml (εδώ)
  • Hansaplast Silver Active Spray (σούπερ μάρκετ)
  • Pharmasept Tol Velvet Foot Lotion (εδώ)
  • Korres Παιδικό Αντιηλιακό Γαλάκτωμα βούτυρο Karite SPF50 (εδώ)
  • Φύσις Κλασική Κηραλοιφή 100gr (εδώ)
  • Φύσις Κηραλοιφή Λεβάντα 100gr (εδώ)
  • Φύσις Κηραλοιφή Πορτοκάλι 100gr (εδώ)
  • Φύσις Κηραλοιφή Ευκάλυπτος 50ml (εδώ)



Ποια προϊόντα σώματος χρησιμοποιείτε εσείς αυτή την περίοδο;

Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter