Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 29 Μαρτίου 2015

Άδεια Προϊόντα Μαρτίου ~ Empties

Ομορφιές μου! Αλλάξατε την ώρα; Ευτυχώς που έχουμε τα κινητά και τους υπολογιστές να μας το θυμίζουν κάθε 6 μήνες, αλλιώς θα το ξεχνούσα! Σήμερα θα μιλήσουμε για προϊόντα που έχουμε αδειάσει και για την ολοκληρωμένη γνώμη μας για αυτά! 





  • Garnier Ντεμακιγιάζ Ματιών (δείτε το εδώ σε εφαρμογή)
  • The Body Shop tea tree lotion (εδώ η γνώμη μου)
  • Sanex 0% αποσμητικό (Extra Effective) (εδώ η γνώμη μου)
  • Bio Oil (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • L'oreal απαλό ντεμακιγιάζ ματιών & χειλιών (αδιάβροχο και μεγάλης διάρκειας μακιγιάζ) (δείτε το εδώ σε εφαρμογή)
  • Το σπίτι του Αρώματος, Άρωμα Burberry Sport 30ml (εδώ)
  • Pharmasept Hair Tol Velvet Total Treatment Hair Mask 200ml (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Αμυγδαλέλαιο Lanova 25ml (Hondos Center)
  • Baby Care μωρομάντηλα Chamomile (σούπερ μάρκετ)
  • Syoss Dry Shampoo Anti-Grease (Hondos Center)
  • Essence Stay All Day Concealer (20) (εδώ)
  • Apivita Κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο (εδώ)
  • Σαπουνάκια προσώπου Our Pure Soap Oups (εδώ η γνώμη μου)
  • Bath & Body Works Body Lotion Japanese Cherry Blossom (εδώ)
  • Apivita Propoline Σαμπουάν Κατά της Ανδρικής Τριχόπτωσης με Λούπινο & Δεντρολίβανο (εδώ)
  • La Roche Posay Toleriane Ultra (εδώ)
  • Dove αφρόλουτρο Purely Pampering με κρέμα φιστικιού με μανόλια (σούπερ μάρκετ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Apivita Natural Serum λάμψης (εδώ)
  • Έλαιο Τεϊοδεντρου 10ml (εδώ)
  • Κερί Βανίλια (Carrefour)


Εσείς ποια προϊόντα έχετε αδειάσει πρόσφατα;



Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter