Οι ομορφιές μου!

Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015

Το Ελληνικό Tag

Καλησπέρα ομορφιές μου! Τι κάνετε; Εγώ τρέχω να συμμαζέψω το σπίτι μου εδώ στην Αθήνα και είπα να ανεβάσω ένα tag σήμερα. Από αύριο μπαίνουμε σε "κανονικότερο" πρόγραμμα βίντεο όμως, ετοιμαστείτε για περισσότερα reviews, αγαπημένα και μη προϊόντα και tea hauls! Ευχαριστώ πολύ την Ελίζα για το tag και πάμε να ξεκινήσουμε!




1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος στην Ελλάδα;
2. Πες μια ξένη λέξη η οποία προέρχεται στα σίγουρα από μια ελληνική. 
3. Ποια είναι η αγαπημένη σου Ελληνική μάρκα καλλυντικών ή προϊόντων περιποίησης;
4. Αγαπημένος Έλληνας καλλιτέχνης/ηθοποιός;
5. Πες μας ένα τοπικό έθιμο ή/και έδεσμα.
6. Τραγούδησε το ρεφρέν από το πρώτο ελληνικό τραγούδι που σου 'ρχεται στο μυαλό. 
7. Ορεινά χωριουδάκια ή ηλιόλουστες παραλίες;
8. Τι σου αρέσει και τι σε ενοχλεί στη νοοτροπία των Ελλήνων; 
9. Αγαπημένη ελληνική ταινία; 
10. Και τώρα... ήρθε η ώρα να αποκαλύψεις το αγαπημένο σου μαγειρευτό ελληνικό φαγητό!



Ποιο είναι το αγαπημένο σας ελληνικό τραγούδι; Απαντήστε μου σε μία από τις ερωτήσεις!

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς! Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!