Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015

Bio Oil... με το σταγονόμετρο!

 Είμαι σίγουρη ότι όλο και κάπου θα έχετε ακούσει για το περίφημο Bio Oil. Κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2002 και από τότε έχει σαρώσει τα βραβεία περιποίησης της επιδερμίδας και είναι Νο1 προϊόν σε πωλήσεις για ουλές και ραγάδες σε 18 χώρες. Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί εάν είναι ισάξιο της φήμης του.


Τι είναι;

Πρόκειται για ένα ειδικό έλαιο περιποίησης της επιδερμίδας. Περιέχει το συστατικό PurCellin Oil, το οποίο αλλάζει ολόκληρη τη σύσταση της σύνθεσης, κάνοντάς την ελαφριά και μη λιπαρή, διασφαλίζοντας την εύκολη απορρόφηση των καλών στοιχείων των βιταμινών και των εκχυλισμάτων φυτών. Κυκλοφορεί σε συσκευασία των 60ml και των 125ml.

Τι υπόσχεται;

Υπόσχεται ότι βοηθάει στη βελτίωση της όψης των ουλών, των ραγάδων και της ανομοιόμορφης χροιάς του δέρματος (προτείνεται και σε εγκύους). Θεωρείται αποτελεσματικό στην περιποίηση της ώριμης και αφυδατωμένης επιδερμίδας.

Πως το χρησιμοποιούμε;

Βάζουμε λίγες σταγόνες στην περιοχή όπου θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε (πρόσωπο, σώμα) και κάνουμε μασάζ. Αφήνουμε να περάσουν 2-3 λεπτά και έπειτα εφαρμόζουμε την κρέμα προσώπου ή σώματός μας. Προσοχή, δεν εφαρμόζεται σε ανοιχτές πληγές.

Συνοπτικά
  • Βελτίωση όψης των ουλών   ναι (μακροπρόθεσμα)
  • Βελτίωση όψης των ραγάδων   ίσως
  • Βελτίωση όψης της ανομοιόμορφης χροιάς του δέρματος   ναι (σχεδόν άμεσα)
  • Κατάλληλο για ώριμη επιδερμίδα   ίσως
  • Κατάλληλο για αφυδατωμένη επιδερμίδα   ναι (άμεσα)
  • Ξηρές & Κανονικές επιδερμίδες   ναι
  • Μεικτές επιδερμίδες   ναι (μόνο το βράδυ)
  • Λιπαρές επιδερμίδες   ίσως (μόνο το βράδυ)


Η γνώμη μου

Να τονίσω ότι το χρησιμοποίησα μόνο στο πρόσωπο και όχι στο σώμα. Τα δικά μου προβλήματα είναι η ξηρότητα και οι ουλές από την ακμή. Όπως βλέπετε κοντεύω να το τελειώσω, εξ ου και ο τίτλος αυτού του post. Γενικά προτιμώ να κάνω review στα προϊόντα περιποίησης όταν κοντεύουν να τελειώσουν, για να είναι η γνώμη μου όσο πιο έγκυρη γίνεται.


Είναι απίστευτο το πόση λίγη ποσότητα χρειάζεται κανείς με αυτό το έλαιο. Το χρησιμοποιώ εδώ και 3,5 μήνες, πρωί & βράδυ (με εξαιρέσεις τις μέρες μακιγιάζ για το πρωί), και δεν λέει να τελειώσει. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι άοσμο. Τουλάχιστον η δική μου μύτη δεν "έπιασε" τίποτα, έβαλα τη Λέια - το σκύλο μου -  να το μυρίσει, της ήταν αδιάφορο σαν μυρωδιά. Αυτό το αναφέρω γιατί περιέχει άρωμα τριαντάφυλλο, οπότε εάν σας ενοχλούν οι μυρωδιές, δεν θα έχετε πρόβλημα με το προϊόν αυτό.


Ξηρότητα: Με βοήθησε αρκετά στο κομμάτι αυτό, καθώς ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα. Το θεωρώ απαραίτητο για τις ξηρές/κανονικές επιδερμίδες το χειμώνα. Δεν θα το συνιστούσα για το πρωί, καθώς ακόμα και εγώ έβγαζα λίγη λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πρωινά που μένω στο σπίτι όμως το χρησιμοποιώ και παραμένω ενυδατωμένη όλη μέρα. Το βράδυ πολλές φορές παραλείπω την ενυδατική μου, καθώς αισθάνομαι επαρκή ενυδάτωση. Πολλές φορές μου αρέσει να κάνω μασάζ για 5' στο πρόσωπό μου (τεχνική που την είδα από την Lisa Eldridge, δείχνει πως να κάνουμε μασάζ με cleansing balms και cleansing oils, παρόλα αυτά προτιμώ να το κάνω στο τέλος της περιποίησης προσώπου μου). Δεν απορροφάται άμεσα από το δέρμα, χρειάζομαι τουλάχιστον 5' εάν επιλέξω να βάλω ενυδατική, που αν το θυμηθώ, τότε η ενυδάτωση φτάνει σε άλλο επίπεδο και το ξηρό, αφυδατωμένο μου δέρμα φωνάζει από χαρά και το επόμενο πρωί λάμπει από υγεία (είδα αυτά τα αποτελέσματα από τις πρώτες κιόλας χρήσεις).


Ουλές από την ακμή: Φτάνουμε στο βασικότερο λόγο που αποφάσισα να δοκιμάσω το Bio Oil. Να τονίσω ότι για να έχουμε αποτελέσματα με κάποιο προϊόν οφείλουμε να το χρησιμοποιούμε συστηματικά. Δεν εξαφανίζει τα σημάδια της ακμής μέσα σε 3,5 μήνες (και ούτε το περίμενα αυτό). Έχουν όμως ελαττωθεί, έχει ένα αποτέλεσμα σαν να τα κάνει πιο θολά (όπως το αγαπημένο μου εφέ στις φωτογραφίες). Δεν αποτρέπει την εμφάνιση νέων σπυριών, στην δεξιά φωτογραφία έχω ένα στο πηγούνι μου. Αλλά σε συνδυασμό με άλλα προιοντα (κρέμες τοπικής αντιμετώπισης) βοηθάει αρκετά. Θεωρώ ότι με παραπάνω χρήση θα προσφέρει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Σας παραθέτω τις φωτογραφίες για να κρίνετε και από μόνοι σας.


Σεπτέμβριος 2014 - Ιανουάριος 2015

Συστατικά (πηγή)
  • Βότανα
    • Calendula Officinalis Flower Extract (Έλαιο καλέντουλας)
    • Lavandula Angustifolia Oil (Έλαιο λεβάντας)
    • Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Έλαιο δεντρολίβανου)
    • Anthemis Nobilis Flower Oil (Έλαιο χαμομηλιού)
  • Βιταμίνες
    • Retinyl Palmitate (Βιταμίνη Α) 
    • Tocopheryl Acetate (Βιταμίνη Ε)
  • Βάση ελαίου
    • Paraffinum Liquidum 
    • Triisononanoin
    • Cetearyl Ethylhexanoate 
    • Isopropyl Myristate
    • Glycine Soja Oil
    • Helianthus Annuus Seed Oil
    • BHT
    • Bisabolol
  • Άρωμα (τριαντάφυλλο)
    • Alpha-Isomethyl Ionone 
    • Amyl Cinnamal 
    • Benzyl Salicylate 
    • Citronellol
    • Coumarin
    • Eugenol
    • Farnesol
    • Geraniol
    • Hydroxycitronellal
    • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
    • Limonene
    • Linalool

Η τιμή του & θα το ξαναγόραζα;

  • Η αρχική του τιμή είναι 11,95€ στα 60ml. Παρόλα αυτά μπορείτε να το βρείτε εδώ σε οικονομικότερη τιμή, που ξεκινάει από τα 6,78€.
  • Θα αγοράσω σίγουρα μία ακόμα συσκευασία, για να δω καλύτερα αποτελέσματα. Το θεωρώ απαραίτητο προϊόν για το χειμώνα ειδικά. Δεν θα βρείτε καλύτερη ενυδάτωση σε έλαιο, κατά τη δική μου ταπεινή γνώμη (μιλώντας για ξηρές-κανονικές επιδερμίδες).


Δείτε εδώ τη γνώμη μου σε βίντεο.


Το έχετε δοκιμάσει; Ποιο προϊόν περιποίησης έχετε ξεχωρίσει πρόσφατα; 


Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς! Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!