Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

Αγαπημένα Νοεμβρίου ~ November Favorites

Καλησπέρα ομορφιές μου! Μα τι κρύο είναι αυτό; Μπρρρ!! Σήμερα έχουμε ένα ακόμα βίντεο με αγαπημένα του μήνα! 




  • Fisika Σαπούνι Πορτοκάλι (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Αρωδαμός Λευκή Άργυλος (καολίνη) ξηρό, ευαίσθητο, κανονικό δέρμα (εδώ)
  • Apivita κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο (εδώ)
  • Nivea Νερό καθαρισμού micellar για ευαίσθητη επιδερμίδα (σούπερ μάρκετ & Hondos Center)
  • Aloe Plus Aloe Vera Σαμπουάν για Βαμμένα Μαλλιά (εδώ)
  • Niobe πινέλο για κοψίματα 3€ (καταστήματα Lovie)
  • Collection Lasting Perfection concealer (02 Cool Medium) (εδώ)
  • Sunkissed Pretty Palette (εδώ)
  • Maybelline Color tattoo (permanent taupe) 8,50€ (Hondos Center)
  • Lovie Smooth Touch Eye & Lip Pencils (15, 24, 25, 41) (εδώ η γνώμη μου) 2,00
  • Golden Rose Velvet Matte Lipstick (09) (εδώ η γνώμη μου) 4,00
  • Color Drama κραγιόν (fuschia desire) 5,84€ (Hondos Center)
  • App Checker (IOS)


Ποια ήταν τα αγαπημένα σας για αυτό το μήνα;

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!