Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014

14 αγαπημένα του 2014 ~ Μακιγιάζ

Καλωσήλθατε στα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ για το 2014! Μα πότε πέρασε αυτός ο χρόνος; Θα καλύψουμε σήμερα προϊόντα για τα μάτια, το πρόσωπο και φυσικά τα χείλη!



  • Vichy Dermablend Fluid Correcteur 15 Opal (εδώ)
  • Catrice Camouflage (010 Ivory) (Hondos Center)
  • Collection Lasting Perfection concealer (02 Cool Medium) (εδώ)
  • Catrice EyeBrow Filler (Hondos Center)
  • Sleek Contour Kit (light) (εδώ)
  • MUA blush (shade 1) (εδώ)
  • Maybelline Color tattoo (permanent taupe & pink gold) 8,50€ (Hondos Center)
  • Rimmel Scandal Eyes (005 Nude) (εδώ)
  • Essence Longlasting Eye Pencils (Hondos Center) (εδώ η γνώμη μου)
  • Glamorous Liquid Eyeliner (εδώ)
  • Sleek i-Divine Παλέτα Σκιών (εδώ)
  • Lovie Smooth Touch Eye & Lip Pencils (εδώ η γνώμη μου)
  • Wet n Wild Mega Last Lip Color, 905 Smokin Hot Pink (εδώ)
  • Golden Rose Velvet Matte κραγιόν (εδώ η γνώμη μου)

Ποια ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα μακιγιάζ για το 2014;

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!