Οι ομορφιές μου!

Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2014

14 αγαπημένα του 2014 ~ Περιποίηση

Καλωσήλθατε στα αγαπημένα του 2014 όσον αφορά την περιποίηση! Ελπίζω να σας αρέσει το βίντεο και να κάνετε like σε αυτό το ποστ εάν θέλετε να δείτε τα 14 αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ για το έτος που μας πέρασε!






  • Αποσμητικά Sanex 0% (εδώ η γνώμη μου) (σούπερ μάρκετ)
  • Bic Soleil Lady gel ξυρίσματος (σούπερ μάρκετ)
  • Αφρόλουτρο Dove Nutrium Moisture Κρέμα φιστικιού με μανόλια (εδώ η γνώμη μου)
  • I LOVE... Shower Cream Honey Almond (εδώ) (εδώ η γνώμη μου για το I love Coconut & Cream exfoliating shower smoothie)
  • Sunsilk Leave in Conditioners (μωβ & πράσινο)
  • ING 10in1 Multiaction Spray (εδώ)
  • Syoss Absolute Oil (εδώ η γνώμη μου)
  • Bioten τονωτική λοσιόν για ξηρές/ευαίσθητες επιδερμίδες (σούπερ μάρκετ & Hondos Center)
  • Frezyderm Eye Balm (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Nivea Νερό καθαρισμού micellar για ευαίσθητη επιδερμίδα (εδώ)
  • Pharmasept Tol Velvet Body Soothing Cream (εδώ)
  • Oriflame Tender Care Αμύγδαλο (εδώ)
  • Bio-Oil 60ml (εδώ) (δείτε εδώ τη γνώμη μου)
  • Nuxe Huile 50ml (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)


Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα περιποίησης για το 2014;

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!