Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014

Αγαπημένα Προϊόντα Περιποίησης & Giveaway

Σήμερα το πρωί ξύπνησα και, σαν κλασικός άνθρωπος του 21ου αιώνα, άνοιξα τον υπολογιστή μου. Είδα λοιπόν ότι το κανάλι μου έφτασε τους 6.000+ συνδρομητές! Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την αγάπη σας και τη στήριξή σας! Ελπίζω να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό και μακάρι να είχα 6.000+ δώρα για όλους σας! *κλαίει με λυγμούς*




Για τους όρους του giveaway, πηγαίνετε στην περιγραφή αυτού του βίντεο!


  • Μαλλιά
    • ING 10in1 Multiaction Spray (εδώ)
    • LINECURE Shine Lotion (Σπρέι Λάμψης) (εδώ)
    • Syoss Absolute Oil (σούπερ μάρκετ) (εδώ η γνώμη μου)
    • Garnier Fructis Αφρός για τέλειες μπούκλες (σούπερ μάρκετ) 5,20€
  • Σώμα
    • Sweeties Body Scrub 500ml - Pomegranate Delight (εδώ)
    • Nivea θρεπτικό γαλάκτωμα με αμυγδαλέλαιο 400ml (σούπερ μάρκετ) 6,77€
    • Dove αφρόλουτρο Purely Pampering με κρέμα φιστικιού με μανόλια (σούπερ μάρκετ) 6,18€ (εδώ η γνώμη μου)
    • Pharmasept Tol Velvet Body Soothing Cream (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Πρόσωπο
    • Έλαιο τεϊόδεντρου 10ml (εδώ)
    • Nuxe Huile 50ml (εδώ)
    • Nivea νερό καθαρισμού micellar για ευαίσθητη επιδερμίδα (εδώ)
    • Frezyderm Facial Scrub (εδώ)



Μην ξεχάσετε να μοιραστείτε τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα περιποίησης! 

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!