Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

Φθινοπωρινό μακιγιάζ με νέα προϊόντα

Ομορφιές μου! Σήμερα σας έχω το αγαπημένο μου μακιγιάζ για αυτό το φθινόπωρο. Είμαι ερωτευμένη με το ασημί, θεωρώ ότι είναι πολύ κατάλληλο για την εποχή!





Τα προϊόντα

  • Catrice All Matte Plus (015 Vanilla) (Hondos Center) 7,49€
  • Lovie Perfect & Hide Stick (323 & 321) (καταστήματα Lovie) 3€ το ένα
  • Πινέλο για κονσίλερ από SammyDress (εδώ) (11 πινέλα 10,27€)
  • Maybelline Brow Drama (Dark Blonde) (Hondos Center) 5,95€
  • Glamorous Compact Powder (02) (Τιτάν, Αιγάλεω) 1,90
  • Ebay Σετ 8 πινέλων (ματιών & προσώπου) (εδώ) 6,87€
  • Essence bronzing compact powder (02 love to be matt) (Hondos Center) 3,50
  • H&M Παλέτα με 3 ρουζ (make me blush) 3,99€
  • W7 Honey Queen Blusher (εδώ)
  • Korres Twist Eyeshadow (Ivory) (εδώ) 8,10
  • Catrice EyeBrow Lifter (Hondos Center) 3,79€
  • Lovie Σκιά ματιών diamond eyeshadow (γκρι 308) (καταστήματα Lovie) 3€
  • Niobe πινέλο ματιών γωνιακό (καταστήματα Lovie) 3€ 
  • Oriflame Τριπλή παλέτα σκιών (καταργήθηκε)
  • Απλή ιριδίζουσα σκιά (no name)
  • Μολύβια ματιών Emily (101 & 111) (Τιτάν, Πειραιάς) 1,20€ το ένα
  • Benefit They're Real Mascara (Sephora) 22
  • Golden Rose Velvet Matte Lipstick (26) (εδώ) 4,00€
  • Erre Due liquid lipstick (102) (Hondos Center) 10,50€



Ποιο μακιγιάζ επιλέγετε για το φθινόπωρο;



Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!