Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014

Ετοιμαστείτε μαζί μου ~ πράσινη κόγχη & ροζ χείλη

Καλημέρα ομορφιές μου! Ελπίζω να έχετε μία υπέροχη μέρα, εδώ στα Χανιά έχουμε ήλιο και ανεβασμένη θερμοκρασία! Σήμερα σας έχω ένα μακιγιάζ που δεν έχω επιχειρήσει ποτέ ξανά, στην ουσία βάζω χρώμα το χειμώνα! Πράσινη σκιά στην κόγχη, μακρύ, λεπτό eyeliner και έντονα ροζ χείλη συμπληρώνουν αυτό το look. Πάρτε τα είδη μακιγιάζ σας και ελάτε να ξεκινήσουμε!




  • Dermacol Perfect Base Cream
  • Bourjois Flower Perfection Foundation (51) (Hondos Center) 20,60€
  • MUA Cover And Conceal Wand (Fair) (εδώ)
  • Essence match to cover (10 natural beige) (Hondos Center) 3,19€
  • Palmer's Cocoa Butter Lip Balm SPF 15 (εδώ)
  • Catrice EyeBrow Filler (Hondos Center) 3,99€
  • Max Factor Creme Puff (05 Translucent) (εδώ)
  • Dresslink Πινέλο προσώπου γωνιακό από σετ (εδώ)
  • W7 Honolulu Bronzer (εδώ)
  • Essence I love stage eyeshadow base (Hondos Center) 3,50€
  • MUA Blending Brush E3 (εδώ)
  • Catrice τετραπλή παλέτα (100) (Hondos Center) 5,19€
  • Ingrid 4πλη παλέτα σκιών (5) (Τιτάν, Πειραιάς) 1,20€
  • Essence SuperFine Eyeliner (Hondos Center) 3,19€
  • Rimmel Scandal Eyes Volume Flash Mascara (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Mineral Cosmetics lip pencil (21) (Τιτάν, Αιγάλεω) 1,00
  • Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick (42) 3,60€ (εδώ η γνώμη μου)
  • Classics Shimmer Shine lip gloss (210) (Τιτάν, Πειραιάς) 3,00
  • Bourjois je t'aime blush (34, Rose d'Or) (εδώ)
  • Sleek Contour Kit (light) (εδώ)



Τι είδους μακιγιάζ φοράτε τώρα;

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!