Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Τα 25 ευχαριστώ

Καλωσήλθατε σε ένα από τα δυσκολότερα ποστ που έπρεπε ποτέ να γράψω. Αλλά τα κατάφερα. Να ευχαριστήσω την Ηρώ που κίνησε τα νήματα του tag αυτού. Σας παροτρύνω να το κάνετε, είναι απελευθερωτικό, το λιγότερο που μπορώ να πω. 25 πράγματα λοιπόν για τα οποία είμαι πέρα για πέρα ευγνώμον...



Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν... 

1. Για τη μαμά μου και την αδερφή μου που με μεγάλωσαν, με ανέχονται, με αγαπάνε.



2. Για το Βασίλη, έναν από τους πρώτους μου φίλους, που με αφήνει να τον βασανίζω με τα προβλήματά μου εδώ και 17 χρόνια.

2011

3. Για τη Λέια, το σκυλί μου, χωρίς την οποία δεν θα ήμουν ποτέ ο άνθρωπος που είμαι σήμερα.



4. Για το αμάξι μου. Τα κόστη που επέρχονται με αυτό με παιδεύουν, αλλά αποτελεί σημαντικό κομμάτι της όποιας ελευθερίας μου.

5. Για τους συνδρομητές/ακόλουθούς μου. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα υπάρχει έστω ένα άτομο στο Ίντερνετ που να ήθελε να ακούσει τη γνώμη μου για το οτιδήποτε, πόσο μάλλον τόσοι πολλοί άνθρωποι!

6. Για τους ανθρώπους που ασχολήθηκαν με την τεχνολογία. Τι θα έκανα χωρίς το λάπτοπ/κινητό/κάμερά μου;!

5 Απριλίου 2014, όταν πήρα την καινούρια μου κάμερα

7. Για το θάνατο του μπαμπά μου που, αν και τραγικός, με έκανε δυνατότερη, ωριμότερη και πιο συνειδητοποιημένη. Μου λείπεις μπαμπά...




8. Για τον ηγεμονισμό που με διακατέχει (Κριός, βλέπετε). Δεν θα είχα καταφέρει ούτε τα μισά χωρίς αυτό το χαρακτηριστικό.

9. Για όλους τους "φίλους" που πέρασαν από τη ζωή μου. Που ήρθαν με μαχαίρι ενώ πήγα με λουλούδια...

10. Για το καφεόδενδρο. Που χωρίς αυτό το φυτό δεν θα είχα την υπέροχη απόλαυση του καφέ μου.

Καλοκαίρι 2014

11. Για την Κρήτη. Που όσο και να μην μου ταιριάζει, μου έμαθε πολλά.

12. Για τη θάλασσα. Για τα όμορφα παιδικά χρόνια με τα ξαδέρφια μου, τα αμέτρητα ταξίδια Χανιά-Αθήνα και την έμπνευση που μου δίνουν οι αποχρώσεις του μπλε.

Ο Βασίλης, εγώ και η Αναστασία, Φαλάσαρνα 2011

13. Για το τσιγάρο. Χωρίς αυτό δεν θα είχα χορέψει τα καλύτερα ζεϊμπέκικα, πνίγοντας τους βαθύτερους καημούς.

Καλοκαίρι 2014

14. Για την Αναστασία, την ανιψιά μου. Ποτέ δεν θα ξεχάσω την πρώτη της φωτογραφία και πάντα με εκπλήσσει με την εξυπνάδα της τώρα που μεγάλωσε.

Αναστασία νεογέννητο, 10 Απριλίου 2008

15. Για το στήθος (!) μου. Και για όλα τα κοπλιμέντα που έχουν έρθει μαζί του.


16. Για το πλυντήριο ρούχων. Φαντάζεστε να τα πλέναμε όλα ακόμα στο χέρι;!
17. Για το YouTube. Μου έχει μάθει τόσα πολλά και με βοηθάει καθημερινά.
18. Για τα ζώα. Όλα. Γιατί είναι υπέροχα και τα λατρεύω.

Ναι, εγώ είμαι το κοριτσάκι αυτό, 7-8 ετών. Ναι, περιστέρι είναι αυτό στο κεφάλι μου!

19. Για όλους τους άντρες που πέρασαν από τη ζωή μου. Κάποιοι μόνο από το κορμί, κάποιοι άλλοι και από την καρδιά.

20. Για τα γαλαζοπράσινα μάτια μου, που πάντα αλλάζουν χρώμα αναλόγως το φωτισμό. Ακόμα και γκρι τα έχω δει!

24 Νοεμβρίου 2014

21. Για τον παππού μου τον Κώστα, ο οποίος όχι μόνο μου έδωσε το όνομά του, αλλά και απέραντη αγάπη και φροντίδα μέχρι τα 13 μου που απεβίωσε.

Εγώ 5-6 ετών, ο παππούς μου και η ξαδέρφη μου η Έφη 2-3 ετών

22. Για τη Θεσσαλονίκη. Την πόλη που γράφεται με δύο σίγμα, αλλά προφέρεται με δύο λάμδα.

Θεσσαλονίκη, Χριστούγεννα 2013


23. Για αυτά τα υπέροχα, γεμάτα μπύρες καλοκαίρια.

Έφη, Μάρω και εγώ, Αύγουστος 2014

24. Για το σουβλάκι. Ναι ρε παιδιά, για το σουβλάκι! Υπάρχει πιο νόστιμο φαγητό; (ζητώ συγνώμη στην αδερφή μου για τη φωτογραφία που είναι Αγγλία και δυσκολεύεται να βρει σουβλάκι!)

Σουβλάκι Σαλονικιώτικο, Δεκέμβρης 2013

25. Για τη μουσική. Ειδικά τη ροκ, που την αγαπώ πάρα πολύ!

Είχα την ευκαιρία να δω τους Aerosmith (20 Ιουλίου 2010, στάδιο Καραϊσκάκη - στη φωτογραφία ο Joe Perry)


Περιμένω να δω αυτό το tag από όλες τις bloggers!

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!