Οι ομορφιές μου!

Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

Κραγιόν για 1 μήνα με την Αναστασία

Θα ήθελα να τονίσω ότι κανείς δεν χρειάζεται τόσα κραγιόν για ένα μήνα. Απλώς μου αρέσει να έχω επιλογές και το μακιγιάζ είναι το χόμπυ μου!



Τα κραγιόν/lipgloss που πήρα
  • Oriflame Gloss Booster (Toffee) (εδώ)
  • Oriflame Lip Gloss Power Shine (Nude Bronze) (εδώ)
  • H&M lip gloss (read my lips) (H&M)
  • Classics Shimmer Shine lip gloss (210) (Τιτάν, Πειραιάς)
  • Essence lip gloss (nude kiss) (Hondos Center) (εδώ η γνωμη μου)
  • Essence lip gloss ματ εφέ (05 Velvet Rose) (Hondos Center) (εδώ η γνωμη μου)
  • Golden Rose Pearl Gloss (Νο02) (εδώ η γνωμη μου)
  • Golden Rose Shimmer Gloss (Νο60) (εδώ η γνωμη μου)
  • ELF Hypershine gloss (Joy, Bare & Blossom) (εδώ)
  • Vivo lip crayon (Miss Independent & Thing Called Love) (εδώ)
  • MUA power pout (Broken Hearted) (εδώ)
  • H&M lip pens (Love That Pink, Passionata Pink & Million Dollar Lips) (H&M) (εδώ η γνωμη μου)
  • Essence Stay Matt Lip Cream (02 & 03) (Hondos Center)
  • Erre Due liquid lipstick (102 & 104) (Hondos Center)
  • Beauty Line κραγιόν (5, 9, 64 & 323) (Oggi)
  • Essence κραγιον (1η σειρά: 53, μαύρα: 05, 07 & 09) (Hondos Center)
  • ELF κραγιόν (flirtatious & fearless) (εδώ)
  • Golden Rose κραγιόν σε μαύρη συσκευασία (53, 56, 67, 116, 120 & 129) (εδώ η γνωμη μου)
  • Golden Rose Ultra Rich Color (42) (εδώ η γνωμη μου)
  • Lovie κραγιόν (9, 59 & 64) (καταστήματα Lovie) 
  • Rimmel Apocalips (402 Across The Universe) (εδώ)
  • Cien κραγιόν (04 just nude) (Lidl)
  • Erre Due matte lipstick (550) (στα Hondos Center)
  • MUA matte lipstick (peachy keen) (εδώ)
  • Farmasi Matte Lipstick (01) (La Beaute, Λ. Παπάγου 81, Ζωγράφου)
  • Avon κραγιόν (caressing coral) (εδώ)
  • Wet n Wild Mega Last Lip Color, 905 Smokin Hot Pink (εδώ) (εδώ το tutorial)
  • Sixteen κραγιόν (389) (εδώ)
  • Κραγιόν Vivo (Naturally Nude & Tangtastic) (εδώ)
  • Mineral Cosmetic κραγιόν (17 & 21) (Τιτάν, Αιγάλεω)
  • Golden Rose Velvet Matte (03, 05, 06, 08, 09, 13, 15, 17, 19, 20, 26) (time4beauty) (εδώ η γνώμη μου)

Ποια κραγιόν παίρνετε στα ταξίδια σας;

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!