Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014

Tea Haul ~ Σούπερ Μάρκετ, SheInside, Dresslink

Καλημέρα ομορφιές μου! Σήμερα έχω να σας δείξω κάποιες καινούριες μου αγορές, μου έλειψε να κάνω tea haul! Πάρτε λοιπόν ένα ρόφημα και ελάτε να μιλήσουμε για προϊόντα μόδας και ομορφιάς!




Τα προϊόντα
  • ΙΝ.ΚΑ. (Ινστιτούτο Καταναλωτών)
    • Friskies Dental Fresh (180gr) ~ 2,79€ το ένα ~ 2+1 δώρο
    • Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine οδοντόκρεμα ~ αρχική: 3,99€, τελική: 2,59€ (-35%)
    • Dove Body Dry Oil Shea Butter & Warm Vanilla ~ αρχική: 7,98€, τελική: 5,59€ (-30%)
    • Orzene Optimum Oil Repair ~ αρχική: 6,76€, τελική: 4,73€ (-30%)
  • Carrefour
    • Sanex rollon αποσμητικά extra effective ~ 3,85€ το ένα ~ τελική τιμή: 2,89€ και τα δύο (1+1)
    • L'Oreal απαλό ντεμακιγιάζ ματιών & χειλιών (αδιάβροχο μακιγιάζ) ~ 5,55€ το ένα ~ τελική τιμή: 4,16€ και τα δύο (1+1)
    • Garnier Fructis Miraculous Oil Brushing Express ~ αρχική: 8,88€, τελική: 6,66€ (-25%)
    • Les Cosmetiques σαμπουάν λάμψης & ζωντάνιας ~ αρχική: 2,09€, τελική: 1,57 (-25%)
    • Les Cosmetiques conditioner λάμψης & ζωντάνιας ~ αρχική: 1,59€, τελική: 1,19€ (-25%)
    • Les Cosmetiques μάσκα λάμψης & ζωντάνιαςαρχική: 2,35€, τελική: 1,76€ (-25%)
  • Jumbo
    • Νυχτικό ~ 6,99
  • Hydrovit
    • Σετ με δείγματα (εδώ)
  • SheInside (εδώ)
    • Γκρι Παλτό (εδώ)
    • Γκρί & μαύρη ζακέτα (εδώ)
  • DressLink (εδώ)

Εσείς, τι αγορές έχετε κάνει πρόσφατα;


Κωνσταντίνα
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!