Οι ομορφιές μου!

Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014

Μακιγιάζ χωρίς πινέλα

Πολλές κοπέλες δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν πινέλα. Πέρα από αυτό όμως, είναι και τέχνη να βάφεσαι χωρίς πινέλα! Εδώ σας δείχνω τι μπόρεσα να δημιουργήσω μόνο με τα προϊόντα μακιγιάζ μου, χρησιμοποιώντας μόνο το πινελάκι που μου παρείχε το μπρόνζερ μου (για να σας αποδείξω ότι ακόμα και αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν).



Τα προϊόντα
  • Castalia - Dermopur Crème Matifiante Teintée (εδώ)
  • Rimmel Lasting Finish Foundation (100 Ivory) (εδώ)
  • Bourjois Healthy Mix Concealer (52) (Hondos Center)
  • Catrice camouflage (010 ivory) (Hondos Center)
  • Annie Eyebrow Pencil (01 Blonde) (Τιτάν, Αιγάλεω)
  • Wet n Wild Cover All Πούδρα, Light (εδώ)
  • W7 Honolulu Bronzer (εδώ)
  • Ultra Flesh Shinebox Highlighter (εδώ)
  • Essence I love stage eyeshadow base (Hondos Center)
  • Essence quatro eyeshadow (05 to die for) (Hondos Center)
  • Toyoko καφέ σκιά (1.112.83) (Hondos Center)
  • Azade eyeshadow (02 Glow) (Hondos Center)
  • Mineral Cosmetics Eye Pencil (09) (Τιτάν, Αιγάλεω)
  • Oriflame Wonder Lash Mascara (εδώ)
  • Golden Rose Lipstick (129) (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Essence XXXL Shine Lipgloss (Hondos Center) (εδώ η γνώμη μου)


Έχετε βαφτεί ποτέ χωρίς πινέλα;

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!