Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπημένα Αυγούστου!

Ομορφιές μου! Πως ξεκίνησε για εσάς ο Σεπτέμβρης; Για μένα έτσι και έτσι, από τη μία έχω εξεταστική, από την άλλη είμαι ενθουσιασμένη για το φθινόπωρο (επιτέλους τέλος το καλοκαίρι)! Σήμερα θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μας προϊόντα του μήνα που μας πέρασε!




Τα προϊόντα 

  • Le Petit Marseillais μάσκα για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά (περίπου 4€)
  • AB Terra Leaf τονωτική λοσιόν προσώπου (περίπου 5€)
  • Korres scrub με κουκούτσια ελιάς, βαθύς καθαρισμός, για όλους τους τύπους δέρματος (η πιο οικονομική τιμή εδώ)
  • Apivita Μάσκα ενυδάτωσης & δροσιάς με θαλάσσια λεβάντα 40ml  (η πιο οικονομική τιμή εδώ)
  • Σφουγγάρι λούφα για απολέπιση (jumbo) (3€)
  • MUA Undress Me Too παλέτα σκιών (εδώ) (5€)
  • Μάσκαρα Beauty Line Ultra Volume (μωβ) για έξτρα όγκο (εδώ) (4,50€)
  • Πινέλο για κονσίλερ από SammyDress (εδώ) (11 πινέλα 10,27€)
  • Ultra Flesh Shinebox Highlighter (εδώ) (24,80€)
  • Εφαρμογή Pages (IOS και Android)
  • Ακμή: Η ιστορία μου + Συμβουλές (εδώ)

Δείτε εδώ τα αγαπημένα μου προϊόντα ένα χρόνο πριν!

Ποια ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα για το μήνα που μας πέρασε;

Κωνσταντίνα
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!