Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΚΜΗ #2 συνέχεια της ιστορίας μου (πρόοδος & συμβουλές)

Ομορφιές μου, σήμερα θα μιλήσουμε για ένα θέμα που προσωπικά με απασχολεί πολύ καιρό. Αυτό είναι φυσικά η ακμή. Να σας ευχαριστήσω για τα τόσα θετικά μηνύματα, συμβουλές, λόγια υποστήριξης που έλαβα, λόγω του πρώτου βίντεο που έκανα. Σας εξιστορώ λοιπόν τη συνέχεια της ιστορίας μου, σας δείχνω την πρόοδό μου με αναλυτικές φωτογραφίες και σας λέω τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου και φυσικά τις συμβουλές μου.



Δείτε εδώ το πρώτο μέρος της ιστορίας



Φεβρουάριος 2013

αριστερή μεριά

δεξιά μεριά


Αύγουστος 2013


Σεπτέμβρης 2014

αριστερή μεριά

δεξιά μεριά

μπροστινή μεριά

Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε ένα σχόλιο με τη δική σας εμπειρία με την ακμή!

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!