Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2014

Tea Haul & Prettify Giveaway!

Καλησπέρα ομορφιές μου! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη για το σημερινό βίντεο, καθώς όχι μόνο ανυπομονώ να σας δείξω τις καινούριες μου αγορές, αλλά επίσης έχουμε και διαγωνισμό! 



a Rafflecopter giveaway

Τα προϊόντα
  • Garnier Dry Mist SPF30 (δείτε εδώ τη γνώμη μου)
  • Πινέλα από το ebay (εδώ)
  • Fresh Line Εσπερίδες Ενυδατική Κρέμα Εξισορρόπησης & Λάμψης Κανονικές Επιδερμίδες/Λιπαρή Ζώνη Τ ~ αρχική: 26,90€, τελική: 20,17€, -25%έκπτωση
  • Carroten Αντηλιακό μαλλιών ~ αρχική: 9,26€, τελική: 6,94€, -25%έκπτωση
  • Biolife μολύβια ματιών (No360 Black & No512 Virgin Forest) ~ 1+1 δώρο 1,68€ το ένα
  • Essence Longlasting eye pencil (02 Hot Chocolate) (δείτε εδώ τη γνώμη μου) ~ 1,89
  • Bourjois Flower Perfection Foundation (51
  • Σαγιονάρες με αστερία (δείτε εδώ τη γνώμη μου)
  • Σαγιονάρες, βραχιόλια από Prettify

Εσείς, τι αγορές έχετε κάνει πρόσφατα; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σας έδειξα;

Κωνσταντίνα
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!