Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Παρασκευή, 1 Αυγούστου 2014

❤ Αγαπημένα Ιουλίου!

Καλό μήνα ομορφιές! Σήμερα θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μας προϊόντα του Ιουλίου! 





Τα προϊόντα
  • Sanex αποσμητικό 0% roll on (εδώ η γνώμη μου)
  • Nivea Protect & Refresh αντηλιακό (εδώ η γνώμη μου)
  • Αφρόλουτρο Dove με άρωμα σύκου & ανθών πορτοκαλιάς (εδώ η γνώμη μου)
  • Ξυραφάκι Venus Spa Breeze (εδώ η γνώμη μου)
  • L'Oreal DermoExpertise καθαριστικό προσώπου για ξηρές & ευαίσθητες επιδερμίδες (εδώ η γνώμη μου)
  • Gliss liquid hair repair (εδώ η γνώμη μου)
  • Gliss Hair Repair with liquid keratin (3x) πολύ ταλαιπωρημένα, ξηρά μαλλιά (shampoo & conditioner)
  • Sleek παλέτα σκιών Au Naturel
  • Essence Longlasting Eye Pencils (εδώ η γνώμη μου)

Ποια ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα το Ιούλιο;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!