Οι ομορφιές μου!

Σάββατο, 9 Αυγούστου 2014

Summer must-haves: Essence XXXL longlasting lipgloss(es)!

Και ναι, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και για προϊόντα μακιγιάζ στη σειρά summer must-haves! Θα σας δείξω ποια lipgloss έχω από την Essence και θα αναλύσω τη σύσταση, το χρώμα και τη διάρκειά τους! 




Το προϊόν 
Η συσκευασία τους είναι η κλασική γυάλινη-πλαστική, με ασημένιο καπάκι (το ματ έχει μαύρο καπάκι). Έχουν το κλασικό doe foot applicator και λήγουν μετά από 24 μήνες αφού τα ανοίξετε. Αυτό με το ματ τελείωμα περιέχει 4,5ml και τα υπόλοιπα περιέχουν 5ml.



Η γνώμη μου
Εάν τα φοράω από μόνα τους, η διάρκειά τους είναι γύρω στην 1,5 ώρα. Εάν όμως φορεθούν πάνω από τα σταθερά, ματ κραγιόν μου, η διάρκεια φτάνει και τις 3 ώρες. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη γυαλάδα τους, τη σύστασή τους που δεν είναι καθόλου κολλώδης και το ματ είναι εντελώς ματ (αν και δεν καταλαβαίνω το νόημα ενός ματ lipgloss, γιατί όπως σας είπα δεν έχουν διάρκεια, παρόλα αυτά λατρεύω το χρώμα του). Το απλικατέρ βοηθάει στην άνετη εφαρμογή και παρέχει αρκετή ακρίβεια. Χρειάζονται 3 στρώσεις για να φανεί το αποτέλεσμα που βλέπεται στο χέρι μου και όλες οι φωτογραφίες στα χείλη μου είναι με 2 λεπτές στρώσεις.


Αριστερά προς δεξιά: 01 Pure Chic, 04 Rising Star, 022 Nude Kiss, 05 Velvet Rose


Τιμή, που μπορείτε να τα βρείτε & θα τα ξαναγόραζα;

  • Τα glossy lipgloss κοστίζουν 2,50€ και το ματ 2,89€.
  • Τα βρίσκω στα Hondos Center, στο CityAroma αλλά και ηλεκτρονικά (και μη) στα Dust & Cream.
  • Θα τα ξαναγόραζα, γιατί είναι οικονομικά, δεν κολλάνε και οι αποχρώσεις τους είναι ικανοποιητικές.



022 Nude Kiss
04 Rising Star
05 Velvet Rose

Τα έχετε δοκιμάσει; Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από την Essence;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!