Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014

Summer must-haves: Venus Spa Breeze ξυραφάκι

Καλοκαίρι χωρίς ξύρισμα για μένα δεν έχει! Και όσες έχουμε επιλέξει σαν μέθοδο αποτρίχωσης το ξυραφάκι έχουμε αυτή τη διαδικασία του αφρού/αφρόλουτρου και ξυραφιού κάθε 2-3 μέρες, που η αλήθεια είναι ότι μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικά χρονοβόρα, ειδικά εάν δεν έχουμε ένα καλό ξυράφι. Η Gillette είναι μία εταιρεία που εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια, οπότε σήμερα θα μιλήσουμε για την ξυριστική μηχανή Venus Spa Breeze, η οποία δεν χρειάζεται αφρό ξυρίσματος ή σαπουνάδα για τη χρήση της (γιούπι!).




Το προϊόν

Έχω τη συσκευασία της ξυριστικής μηχανής με τα δύο ανταλλακτικά. Δεν χρειάστηκε να πάω στο ταμείο να τη ζητήσω, την πήρα από το ράφι του σούπερ μάρκετ κατευθείαν, αλλά φαντάζομαι ότι όταν θα πρέπει να πάω να πάρω τη συσκευασία που έχει μόνο τα ανταλλακτικά, θα χρειαστεί να τα ζητήσω. Εάν ξύσετε το αυτοκόλλητο που έχει η συσκευασία, θα μπορέσετε να μυρίσετε το λευκό τσάι, με το οποίο είναι εμπλουτισμένες οι 2 μπάρες σαπουνιού του προϊόντος.
Τι περιέχεται: η ξυριστική μηχανή, 2 ανταλλακτικά, 1 βεντούζα-βάση στήριξης του ξυραφιού για το μπάνιο σας και ένα μαγνητάκι ψυγείου (!).
Οδηγίες χρήσης: Βρέξτε την ξυριστική μηχανή για να δημιουργηθεί ελαφρύς αφρός και να σας χαρίσει ένα απαλό ξύρισμα.




Η γνώμη μου

Θα το πω από τώρα γιατί θα σκάσω: είναι το καλύτερο ξυραφάκι που έχω δοκιμάσει ποτέ (και ξυρίζομαι εδώ και 8 χρόνια, οπότε έχουν περάσει κάθε είδους ξυραφάκια από... τα πόδια μου)! Είναι ακριβό (θα βρείτε παρακάτω την τιμή του) αλλά δεν χρειάζεται αφρό, οι ενυδατικές μπάρες σαπουνιού που έχει κρατάνε για αρκετά ξυρίσματα (πρέπει να το στεγνώνετε και σωστά μετά από κάθε χρήση - σε αυτό με βοηθάει και η βάση στήριξης που περιεχόταν στη συσκευασία), δεν έχω κοπεί ούτε για αστείο και πολλές φορές μετά το ξύρισμα έχω παραλείψει και την ενυδατική κρέμα/body butter κλπ και το δέρμα μου είναι απαλό όσο ποτέ. Για όσες διαβάζετε καιρό το blog μου και γνωρίζετε πόσο αναλυτική είμαι, μην εκπλαγείτε, αλλά δεν περιγράφω άλλο!




Τιμή, που το βρίσκω, θα το ξαναγόραζα;
  • Η ξυριστική μηχανή με 2 ανταλλακτικά κοστίζει 8,99€. Η συσκευασία με τα 4 ανταλλακτικά (αλλά πρέπει φυσικά να έχετε ήδη στην κατοχή σας την αντίστοιχη ξυριστική μηχανή) κοστίζει 10,29€.
  • Θα τα βρείτε στα περισσότερα σούπερ μάρκετ, στα Hondos Center, αλλά και σε ηλεκτρονικά καταστήματα (ξυριστική μηχανή εδώ, ανταλλακτικά εδώ και εδώ).
  • Ναι, θα αγοράσω σίγουρα ανταλλακτικά, θεωρώ ότι αξίζει να επενδύσω σε ένα τέτοιο προιον, καθώς μου γλυτώνει χρόνο, κόπο και συμπληρωματικά προιοντα, που αθροίζοντας τις αξίες τους, τότε δικαιολογώ και την τιμή των ανταλλακτικών spa breeze.



Ποιο είναι το αγαπημένο σας ξυραφάκι;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!