Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τρίτη, 29 Ιουλίου 2014

Tea Haul & Giveaway: Sofia's Jewels, BornPrettyStore, SammyDress, i-beauty.gr

Καλησπέρα ομορφιές μου! Σήμερα είμαι πολύ ενθουσιασμένη, γιατί εκτός από tea haul (βίντεο με αγορές δηλαδή) έχουμε και διαγωνισμό! Ανυπομονώ να δω ποια θα κερδίσει τα κοσμήματα λοιπόν (μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε τα υποχρεωτικά βήματα).






Όροι giveaway
  1. Πατήστε "Μου αρέσει" σε αυτό το βίντεο
  2. Κάνετε εγγραφή στο AnotherMakeupWorld ~ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, συμπληρώστε αυτή τη φόρμα, για να ξέρω ότι έχετε όντως κάνει εγγραφή
  3. Αφήστε μου ένα σχόλιο απαντώντας στην ερώτηση: Κολιέ ή βραχιόλι; (είτε σε αυτή την ανάρτηση είτε στο YouTube)
  • Ο διαγωνισμός λήγει στις 03/08/2014, στις 14:00.
  • Η νικήτρια θα ανακοινωθεί στις 04/08/2014 στην αρχή του βίντεό μου και θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω email (Another.Makeup.World@gmail.com), για να τις στείλω τα δωράκια!
  • 1 συμμετοχή/άτομο
Τα προϊόντα

Σούπερ Μάρκετ & Αγγλία
  • Sanex 0% αποσμητικό σε σπρέι (διαβάστε εδώ τη γνώμη μου) ~ INKA, 1+1 (2,70€)
  • Σερβιετάκια EveryDay Normal
  • Maybelline Great Lash (Pop Of Purple) (εδώ)
  • L'Oreal Elvive Exraordinary Oil (λεπτά μαλλιά) ~ INKA, 1+1 (9,99€)
  • Αθλητικό σουτιέν ~ Lidl (7,99€)
Στέλλα Καραμπακάκη
  • Βιβλίο "Οι άντρες είναι σαν τα παπούτσια", εκδόσεις Πολύτροπον
Tessera (Τζανακάκη 21, Χανιά, τηλ 2821053466)
  • Δερμάτινες σαγιονάρες (29€)
  • Βραχιόλι "άπειρο" (εδώ)
  • Βραχιόλι με σταυρό (εδώ)
  • Δαχτυλίδι-κάμερα (εδώ)
  • Παλέτα σκιών (εδώ)
  • Σετ Πινέλων (εδώ)
  • Wet n Wild Cover All Πούδρα, Light (εδώ)
  • Wet n Wild Mega Last Lip Color, 905 Smokin Hot Pink (εδώ)
  • Wet n Wild Liner Liquid Eyeliner, 861 Black (εδώ)
  • Wet n Wild Color Icon Eyeshadow Trio, 384 On Clooud Nine (εδώ)

Εσείς, τι αγορές έχετε κάνει πρόσφατα;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!