Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

Summer must-haves: Σπρέι αντηλιακά... η μάχη!

Τα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά κάποια καινούρια προϊόντα, τα αντηλιακά σε σπρέι. Καθώς είμαι φανατική οπαδός της σκιάς και της απόλυτης ηλιοπροστασίας γενικότερα, δεν θα μπορούσαν να μην μου κινήσουν το ενδιαφέρον! Οπότε, έχω στην κατοχή μου τρία, από τις εταιρείες Frezyderm, Nivea και Garnier. Ποιο όμως θα κερδίσει τη θετική μου ψήφο ως το καλύτερο;


Συγκριτικός πίνακας στο τέλος!



Το σύστημα ψεκασμού του κάθε προϊόντος

Frezyderm Sunscreen Invisible Spray Spf50+
Η Frezyderm είναι μία ελληνική εταιρεία που ποτέ δεν με έχει απογοητεύσει. Μέχρι στιγμής... Αναφέρομαι στο γεγονός ότι το πρώτο (ναι, το πρώτο) συστατικό αυτού του προϊόντος είναι το αλκοόλ, παρόλα αυτά απευθύνεται και για πρόσωπο και για σώμα. Μισό λεπτό να ρωτήσω την αφυδατωμένη από τον ήλιο επιδερμίδα μου για αυτό! Α, δε μπορεί να απαντήσει αυτή τη στιγμή, κλείστε ραντεβού κάποια στιγμή που δεν θα πίνω νερό ή θα ενυδατώνομαι! Με βλέπετε τόσο αυστηρή, καθώς είναι ένα ακριβό, φαρμακευτικό προϊόν και περίμενα η αλήθεια είναι καλύτερα συστατικά (και παραπάνω η ποσότητα - 150ml). Φυσικά και το έβαλα μία-δύο φορές στο πρόσωπό μου και το μετάνιωσα! Αφού λοιπόν σας είπα τον πόνο μου, να πω ότι η μυρωδιά του μου είναι πολύ ευχάριστη και καθόλου βαριά, αφήνει το δέρμα εντελώς ματ (αλλά "κολλάει" ελάχιστα) και έχει SPF50. Παρόλα αυτά, έχει μικρή ποσότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα αντηλιακά και τα γράμματα από το αυτοκόλλητο της συσκευασίας έχουν ξεθωριάσει από τις πρώτες κιόλας χρήσεις. 
Με λίγα λόγια!
Θετικά: μυρωδιά, μη λιπαρό, υψηλό spf
Αρνητικά: συστατικά, τιμή, συσκευασία, ποσότητα, μικρή εμβέλεια αντλίας (τι άλλο πια;)



Nivea Protect & Refresh Invisible Cooling Mist SPF30
Η κλασική μυρωδιά της Nivea σε αντηλιακό σπρέι (αγαπώ)! Ξεκινάω και εδώ με τα αρνητικά: ρε Nivea, μα 14,50; "Πραγματικά ντροπή σας", η φράση με την οποία λύνεται στα γέλια η αδερφή μου. Δεν είναι δα και χρυσάφι (να τονίσω ότι πλέον μιλάμε για προϊόντα σούπερ μάρκετ)! Υπόσχεται ότι είναι μη λιπαρό, παρόλα αυτά είναι το πιο λιπαρό και από τα τρία και περιέχει και αυτό σαν πρώτο συστατικό το αλκοόλ (το οποίο δεν με πειράζει για προιον σούπερ μάρκετ, αλλά η Nivea το προτείνει και για χρήση στο πρόσωπο στο site της - γελάστε μαζί μου)! Αλλά! Όντως απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα, η αντλία του είναι ένα όνειρο (κάνω όλο μου το σώμα σε κάτω από ένα λεπτό - ναι, και όμως), νιώθω την δροσιά κατά τη χρήση του και επειδή έχει τόσο καλή αντλία, χρησιμοποιώ και λιγότερο προϊόν.
Με λίγα λόγια!
Θετικά: αντλία, μυρωδιά, ικανοποιητικό spf, ποσότητα
Αρνητικά: λιπαρό, τιμή, συστατικά



Garnier Ambre Solaire Dry Mist SPF30
Η Garnier δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ σε προϊόν περιποίησης. Ευτυχώς! Θα ξαναπώ για την τιμή (13,99€) και για το γεγονός ότι είναι dry mist, υπόσχεται δηλαδή ματ τελείωμα (δεν είναι τόσο λιπαρό όσο της Nivea, αλλά παραμένει σχετικά λιπαρό). Παραλείποντας όλα αυτά, έχει καλό spf, δεν περιέχει αλκοόλ (γιούπι!) και έχει την ίδια, καλή αντλία με το Nivea (όπως επίσης και πανομοιότυπη συσκευασία, απλά με διαφορετικά χρώματα). Βοηθάει πάρα πολύ στο χρόνο μου, η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω βάλει στο πρόσωπο, προτιμώ αντηλιακές κρέμες για τη συγκεκριμένη περιοχή (και πιο φυσικά συστατικά - ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για προϊόντα σε σπρέι).
Με λίγα λόγια!
Θετικά: αντλία, ικανοποιητικό spf, ποσότητα, μέτρια λιπαρότητα (για μένα ανεκτή - αντηλιακό είναι)
Μειονεκτήματα: τιμή




Συμπεράσματα: συγκριτικός πίνακας
Όπως παρατηρείτε, για μένα νικάει το σπρέι της Garnier. Όχι μόνο δεν έχω καεί ποτέ, αλλά δεν ξηραίνει καθόλου το δέρμα (ούτε της Nivea, αλλά έχει αλκοόλ, το οποίο εγώ προσωπικά δεν προτιμώ για το δικό μου δέρμα), έχει αρκετή ποσότητα και είναι το πιο οικονομικό (σε ευρώ ανά ml). Μπορεί να μην είναι ματ, όπως υπόσχεται, αλλά η κάποια λιπαρότητα που προσφέρει όπως ανέφερα είναι αναμενόμενη για αντηλιακό. Πρέπει να πω ότι μου αρέσει και της Nivea και εάν το βρω σε προσφορά (καλά το επόμενο καλοκαίρι, γιατί τώρα όπως καταλάβατε είμαι καλυμμένη από αντηλιακά, χαχα!) και μου βγαίνει οικονομικότερο από της Garnier, θα το προτιμήσω. Όσο για της Frezyderm, η γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει τα χρήματά του, είναι ένα φαρμακευτικό προϊόν, αγαπώ γενικότερα τη Frezyderm, θεωρώ όμως ότι στο συγκεκριμένο αστόχησαν (πέτυχαν όμως το ματ αποτέλεσμα που δεν κατάφερε η Garnier, να τα λέμε και αυτά).



Εσείς, ποιο αντηλιακό προτιμάτε τώρα το καλοκαίρι; Θα δοκιμάσετε κάποιο από αυτά;



Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!