Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2014

Summer must-haves: Σαγιονάρες με στυλ!

Ομορφιές μου, πως περνάτε; Σήμερα έχει απίστευτη ζέστη στα Χανιά και αναπτύσσω όλο και στενότερες σχέσεις με τον ανεμιστήρα μου! Ένα είναι σίγουρο: όλες θέλουμε να έχουμε ελεύθερα τα ποδαράκια μας από κάλτσες, μπαλαρίνες, ό,τι λιγότερο φοράμε, τόσο καλύτερο για τη θερμοκρασία μας! Παρόλα αυτά, τι πιο εντυπωσιακό (ναι, ακόμα και από το πεντικιούρ μου) από αυτές τις υπέροχες, χειροποίητες σαγιονάρες, από την ταλαντούχα Μαρία;!



Θέλω να σας πω ότι όταν τις αντίκρισα στη σελίδα της Μαρίας στο Facebook (εδώ) έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Όταν τις φόρεσα, η διάθεσή μου έγινε αυτόματα καλύτερη! Είναι από τα πιο αναπαυτικά παπούτσια που έχω φορέσει ποτέ. Να τονίσω ότι σε όλα τα παπούτσια φοράω 39 και στα αθλητικά 40, γιατί επιλέγω "χοντρές" κάλτσες. Τις παρήγγειλα σε νούμερο 39 λοιπόν και μου ταιριάζουν γάντι! Δεν θα μιλήσω για την υπέροχη διακόσμηση, είναι παράλληλα καλοκαιρινή, αλλά και με μαύρες και χρυσές λεπτομέρειες, ένας από τους αγαπημένους μου χρωματικούς συνδυασμούς. Μπορούν να φορεθούν από μία καθημερινή έξοδο (με ένα πιο απλό outfit για να ξεχωρίζουν) έως σε γαμήλια δεξίωση!


Από τότε που τα απέκτησα, οι ερωτήσεις και τα κοπλιμέντα πέφτουν βροχή (εάν η μαμά μου δεν φόραγε 41, περιττό να πω ότι θα είχε γίνει πόλεμος στο σπίτι για αυτές)! Είναι δερμάτινες σαγιονάρες και η διακόσμηση είναι πολύ καλά δουλεμένη και κολλημένη. Είναι φλατ παπούτσια, αλλά στη σελίδα της Μαρίας θα βρείτε και πλατφόρμες! Εδώ θα βρείτε όλες τις δημιουργίες της. Όσον αφορά την τιμή, της στέλνετε προσωπικό μήνυμα (είναι απίστευτα συνεργάσιμη και ενδιαφέρεται πάνω από όλα για την ικανοποίηση του πελάτη) και συνεννοείστε μαζί της. Διαθέτει νούμερα από 20 έως 42, οι σαγιονάρες ήρθαν μέσα σε 2 εργάσιμες μέρες (εφόσον τις είχε φτιάξει η Μαρία) και φυσικά όλα τα σανδάλια είναι ελληνικά από 100% δέρμα και διακοσμημένα χειροποίητα!

Περιγράψτε μου το αγαπημένο σας καλοκαιρινό παπούτσι!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!