Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Οικονομικά Πινέλα Μακιγιάζ Niobe

Γεια σας ομορφιές μου! Τι κάνετε; Το ξέρω, μη φωνάζετε, αμέλησα λίγο το blog μου λόγω εξεταστικής, αλλά επανήλθα *εισάγετε το γέλιο του αγαπημένου σας κακού χαρακτήρα*! Έχω λάβει αρκετά σχόλια τα οποία επισημαίνουν ότι δεν έχω ασχοληθεί με τα πινέλα. Και έχετε δίκιο! Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι μεγάλη φαν των πινέλων, γιατί προτιμώ όλα να τα κάνω με τα χέρια και ειδικότερα τα δάχτυλά μου (ναι, βάζω σκιά στην κόγχη με το δάχτυλό μου και το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπέστατο παρακαλώ!). Οπότε, αποφάσισα σήμερα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου οικονομικά πινέλα, από την εταιρεία Niobe!



Τα προϊόντα
Πρόκειται για τα πιο μαλακά πινέλα που έχω αισθανθεί ποτέ (χωρίς καμία υπερβολή). Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από ακριβές εταιρείες και τα έχω και τα δύο πάνω από ένα χρόνο και όπως βλέπετε είναι άθικτα. Αποτελούνται από συνθετική τρίχα και ένα μακρύ χερούλι, ότι πρέπει για βολική εφαρμογή (κάτι που τα καθιστά απαραίτητα σε αρχάριες του μακιγιάζ, κατά τη γνώμη μου). Να πω ότι και τα δύο έχουν χάσει ελάχιστες τριχούλες (το πολύ 5 το καθένα) τον ένα χρόνο που τα έχω.

Το πινέλο για ρουζ/κοψίματα με έχει βολέψει τόσο πολύ για πούδρα, μπρόνζερ, ρουζ, ακόμα και highlighter στο πρόσωπο (το τελευταίο το βάζω με την άκρη του πινέλου). Είναι τόσο απαλό, πολυχρηστικό και απλώς καταπληκτικό για τα 3 που κοστίζει!! Και φυσικά με αυτό τα κάνω όλα, οπότε μου γλυτώνει και χρόνο!


Το μικρό, φουντωτό πινέλο κατέχει ακόμα μία θέση στη λίστα με τα πολυχρηστικά πινέλα μου. Είναι ό,τι πρέπει για να κάνω ανάμειξη σκιών σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Κάνει τις σκιές μου να δείχνουν καλοδουλεμένες, ακόμα και αν τις έχω τοποθετήσει τσαπατσούλικα! Επίσης, το χρησιμοποιώ συνέχεια για κονσίλερ και κοψίματα στη μύτη. Η τιμή του ήταν στα 3€.


Που τα βρίσκετε; Θα τα ξαναγόραζα;
Τα βρίσκω στα καταστήματα της Lovie, στην Αθήνα. Ο σκοπός όταν αγοράζεις ένα πινέλο είναι να μην το ξαναγοράσεις (γιατί πρέπει να κρατήσει υποτίθεται). Παρόλα αυτά, τα έχω ταλαιπωρήσει αρκετά και όταν είναι βρόμικα και δεν τα χρησιμοποιώ, μου λείπουν αφόρητα!! Οπότε, σίγουρα θέλω να πάρω τουλάχιστον 2-3 από το καθένα, για να υπάρχουν!

Θα τα δοκιμάζατε; Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα οικονομικά πινέλα;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!