Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Καλοκαιρινό, οικονομικό μανικιούρ!

Καλωσήλθατε στο οικονομικό, άκρως καλοκαιρινό μου μανικιούρ! Να σας πω πρώτα πως είμαι εντελώς αρχάρια στο να φτιάχνω τα νύχια μου, απλά το προσπαθώ όσο μπορώ! Ελπίζω να πάρετε έμπνευση και περιμένω να δω σε φωτογραφίες τα δικά σας καλοκαιρινά μανικιούρ στη σελίδα μου στο Facebook! 




Τα προϊόντα
  • Victoria Silk Touch Protection & Shine (Jumbo)
  • Beauty Line Neon Nail Polish (468) (εδώ)
  • Golden Rose Jolly Jewels (101) (εδώ)
  • Evelyn Quick Dry Top Coat (Jumbo)
  • Personal Care Makeup Sticks (Jumbo)
  • Sense Of Beauty Nail Polish Remover (Jumbo)

Βρείτε εδώ το πανέμορφο δαχτυλίδι που φοράω στο βίντεο!

Εσείς, ποια χρώματα επιλέγετε για το καλοκαιρινό μανικιούρ σας;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!